Mercator Medical S.A. produkuje i dystrybuuje produkty jednorazowego użytku medycznego. Grupa posiada oddziały sprzedaży w Polsce, na Ukrainie, na Węgrzech,
w Rumunii oraz spółkę produkcyjną w Tajlandii i sprzedaje w wielu innych krajach.
Firma poszukuje kandydatów na stanowisko:
Dyrektor handlowy, pełnomocnik zarządu
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: 06/14
Wymagania:
Nr ref.: 06/14
- wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne, handlowe, menedżerskie lub medyczne
- dodatkowe wykształcenie menedżerskie MBA w zakresie organizacji i zarządzania
- minimum 5 lat doświadczenia w pracy na stanowisku dyrektora handlowego lub dyrektora sprzedaży w firmach zajmujących się obrotem towarami masowymi w kanałach typu B2B
- minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu strukturami sprzedaży, na których czele stoją menedżerowie zarządzający zespołami sprzedaży
- udokumentowany sukces we wzroście sprzedaży rocznej powyżej 20% w ciągu 2 lat (po roku 2000 roku)
- utrzymywanie kontaktów biznesowych i negocjowanie na poziomie executive w różnych obszarach świata
- realizacja projektów typu „start-up" na terenie kraju lub zagranicy
- udokumentowany sukces we wdrażaniu nowoczesnych, innowacyjnych, niestandardowych lub rzadkich rozwiązań sprzedażowych prowadzących do wzrostu sprzedaży lub poprawy jej rentowności
- mile widziana znajomość branży jednorazowych materiałów medycznych
- znajomość zaawansowanych narzędzi sprzedaży i zarządzania sprzedażą
- bardzo dobrze rozwinięte kompetencje menedżerskie
- wysoki poziom umiejętności negocjacyjnych
- postawa charyzmatycznego lidera
- umiejętność pracy w międzynarodowym środowisku
- zdolność analitycznego myślenia
- biegła znajomość języka angielskiego
- znajomość języka rosyjskiego, hiszpańskiego lub portugalskiego będzie dodatkowym atutem
- zarządzanie podległymi strukturami sprzedaży w Polsce oraz różnych krajach Europy i świata, odpowiedzialnymi za dystrybucję towarów kupionych lub wyprodukowanych we własnym zakresie
- odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych i marżowych
- opracowywanie propozycji długo i krótkofalowych strategii sprzedażowych
- rozwijanie nowych rynków sprzedaży
- organizacja struktur sprzedaży
- optymalizacja procesu sprzedaży
- analiza działań konkurencji
- nadzór nad współpracą z wybranymi dostawcami