Jesteś na początku swojej drogi zawodowej i chcesz dalej się rozwijać?
Nie masz dużego doświadczenia w handlu detalicznym, a chcesz w przyszłości objąć stanowisko wyższego szczebla?
Dołącz do naszego programu rozwojowego!
Dyrektor Hali Sprzedaży – Program Rozwojowy
Miejsce pracy: Gliwice
Nr ref.: Dyrektor Hali Sprzedaży – Program Rozwojowy - Gliwice
Dołącz do nas, jeśli chcesz dowiedzieć się na czym polega:
- nadzór nad działaniami operacyjnymi prowadzonymi w hali sprzedaży,
- proces sprzedaży w handlu wielkopowierzchniowym,
- rozwój sprzedaży,
- analiza wyników sprzedażowych,
- prowadzenie kontroli i zapewnienie realizacji celów finansowych oraz sprzedażowych,
- nadzór nad infrastrukturą i bezpieczeństwem w hali sprzedaży,
- zarządzanie dużym zespołem Pracowników.
Poszukujemy Osób:
- będących na początku swojej drogi zawodowej,
- chętnych do rozwoju, nastawionych na zdobycie nowych umiejętności i kompetencji,
- posiadających minimum 1 rok doświadczenia na samodzielnym stanowisku kierowniczym w handlu detalicznym,
- posiadających wykształcenie wyższe w obszarze biznesu, ekonomii, logistyki,
- posiadających dobrą znajomość branży handlowej,
- potrafiących zarządzać zespołem Pracowników – planowanie i organizacja pracy,
- posiadających praktyczną znajomość obsługi komputera oraz umiejętność analizy danych i strategicznego myślenia,
- gotowych do podróży służbowych.
Mile widziane:
- znajomość języka niemieckiego i/lub angielskiego.
Pracując z nami otrzymasz:
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- wsparcie i rozwój pod okiem doświadczonych Pracowników,
- szeroki pakiet szkoleń (m.in. szkolenia menedżerskie, z zakresu sprzedaży i obsługi klienta, z rozwoju osobistego),
- prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
- dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
- atrakcyjne gratyfikacje jubileuszowe,
- kursy językowe dostępne dla wszystkich pracowników,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
- możliwość przystąpienia do programu Medicover Sport,
- zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros i u naszych Partnerów Biznesowych.
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie CV za pomocą przycisku aplikacyjnego.
Poznaj
Transgourmet Polska Sp. z o.o.
Transgourmet Polska Sp. z o.o. należy do grupy Transgourmet specjalizującej się w hurtowych dostawach dla hotelarstwa, gastronomii, firm cateringowych oraz ośrodków zbiorowego żywienia. W Polsce posiadamy centrum logistyczno-magazynowe w Ożarowie Mazowieckim oraz 18 hal sprzedaży stacjonarnej Selgros Cash&Carry. Zatrudniamy ponad 4300 pracowników, a nasz dalszy rozwój, to konsekwencja udanych wyników.