Prefa Group S.A. poszukuje:
Dyrektor Finansowy
Miejsce pracy: Poznań
Zakres obowiązków:
- Kontrola, ewidencja oraz rozliczanie przepływów pieniężnych wewnątrz spółek z grupy
- Współpraca z innymi działami w zakresie przygotowywania prospektów informacyjnych pod otwieranie rachunków powierniczych dla realizowanych inwestycji deweloperskich
- Kreowanie i współtworzenie strategii finansowej Spółek oraz nadzór nad jej realizacją w obszarze finansów i relacji inwestorskich;
- Zarządzanie ryzykiem finansowym, optymalizacja kosztów funkcjonowania,
- Planowanie i realizacja budżetu rocznego oraz średnio- i długoterminowych planów finansowych;
- Współodpowiedzialność za efektywne zarządzanie organizacją, antycypowanie ryzyka biznesowego oraz finansowego;
- Odpowiedzialność za wsparcie planowania oraz kontrolę sprzedaży i efektywności wskaźników finansowych, ocena projektów inwestycyjnych, sporządzanie analiz i raportów finansowych;
- Nadzór na sprawozdawczością finansową, podatkami oraz płynnością spółek wchodzących w skład grupy, odpowiedzialność za kontrolę wewnętrzną oraz zgodność procesów.
- Współpraca z partnerami zewnętrznymi w tym audytorami, bankami i innymi instytucjami finansowymi.
- Stałe zarządzanie płynnością finansową oraz analizowanie przepływów pieniężnych,
- Aktywny udział w procesach inwestycyjnych oraz pomiar ich efektywności,
- Dbałość o bezpieczeństwo finansowe i rentowność kluczowych projektów Prefa Group S.A.
- Bezpośrednia współpraca i raportowanie do Zarządu Spółki
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe, kierunkowe (finanse, rachunkowość, ekonomia) oraz dodatkowe kwalifikacje zawodowe z dziedziny finansów/zarządzania mile widziane.
- Gruntownej wiedzy z obszaru finansów, kontrolingu, rachunkowości finansowej i zarządczej oraz przepisów prawa podatkowego,
- Min. 5-8 lat doświadczenia zawodowego na analogicznym stanowisku w branży finansowej, doświadczenie w zarządzaniu finansami w strukturach korporacyjnych;
- Znajomość przepisów podatkowych oraz standardów raportowania,
- Bardzo dobra znajomość MS Excel;
- Doświadczenie w realizacji projektów optymalizacji podatkowych oraz znajomość zasad oceny projektów inwestycyjnych;
- Umiejętność podejmowania strategicznych decyzji w zmieniających się warunkach przy wykorzystaniu najnowszych narzędzi finansowych,
- Silna orientacja biznesowa, terminowość w realizowaniu zadań, rozwinięte zdolności analityczne i umiejętność łączenia faktów;
- Osoba na tym stanowisku powinna także cechować się, m.in.: inicjatywą, samodzielnością i zaangażowaniem w wykonywane obowiązki, dokładnością, przedsiębiorczością, kreatywnym rozwiązywaniem problemów oraz bardzo dobrą organizacją pracy,
Oferujemy:
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia i wynagrodzenie,
- Możliwość kreowania własnych rozwiązań i dużą samodzielność w działaniu,
- Niezbędne narzędzia pracy,
- Szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe,
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna oraz karta MultiSport,