CAVATINA HOLDING S.A. to spółka o stabilnej pozycji na rynku i bogatym doświadczeniu w branży nieruchomości. Samodzielnie i niezależnie prowadzimy inwestycje począwszy od akwizycji nieruchomości, przez projektowanie, generalne wykonawstwo w zakresie budownictwa i fit-out, aż po komercjalizację. Nasze realizacje zlokalizowane są w sześciu największych miastach Polski. Nasze dzieła to między innymi: kompleks biurowców klasy A w Krakowie – Equal Business Park, Diamentum Office i Carbon Tower we Wrocławiu, Chmielna 89 w Warszawie. Inżynierię łączymy ze sztuką, a pracę z pasją. Dołącz do pracowników CAVATINA HOLDING, lidera rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce.
- odpowiedzialność za płynność finansową, zarządzanie oraz optymalizacja cash flow,
- zarządzanie płynnością spółki,
- pozyskiwanie kapitału dla spółek,
- pozyskiwanie kredytów dla firmy,
- organizację i prowadzenie rachunkowości spółki centralnej oraz grupy kapitałowej,
- analiza wszystkich procesów w przedsiębiorstwie pod kątem finansowym oraz proponowanie optymalizacji i usprawnień,
- utrzymywanie relacji z instytucjami finansowymi, audytorem oraz organami podatkowymi,
- zarządzanie ryzykiem finansowym i podatkowym,
- organizacja i nadzór prowadzenia ewidencji księgowej, podatkowej i związanej z nią dokumentacji rozliczeniowej,
- wykonywanie innych czynności zleconych przez Zarząd, które mieszczą się w zakresie praw i obowiązków Dyrektora Finansowego,
- sporządzanie budżetów, prognoz i kalkulacji,
- przygotowanie dodatkowych analiz, kluczowych dla procesu zarządzania firmą,
- wspomaganie procesów decyzyjnych w firmie.
- Wykształcenie wyższe kierunkowe,
- Minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe obszarze finansów,
- doświadczenie w planowaniu finansowym, sprawozdawczości i analizie ekonomiczno-finansowej, budżetowaniu, zarządzaniu kosztami,
- doświadczenie w przeprowadzaniu/koordynowaniu procesów emisji publicznej, IPO, SPO oraz pozyskaniu kapitału z rynków finansowych (regulowanych i nieregulowanych) m.in. GPW, New Connect, Catalyst itp.
- doświadczenie w transakcjach pozyskania finansowania na międzynarodowym rynku kapitałowym (m.in. UK, UE, AIM)
- doświadczenie we współpracy z zagranicznymi funduszami inwestycyjnymi i funduszami private equity,
- doświadczenie w przeprowadzaniu i przygotowywaniu transakcji M&A, w szczególności w branży nieruchomości (real estate)
- umiejętność przygotowywania prospektów emisyjnych, memorandum informacyjnych, teaserów dla uczestników rynku finansowego i inwestorów zewnętrznych
- doświadczenie w przygotowywaniu raportów na rynki finansowe (raportowanie okresowy wymagane przepisami prawa, ład korporacyjny) oraz informacji w zakresie relacji inwestorskich
- wysokie zdolności interpersonalne,
- zaangażowanie, dokładność, skrupulatność, systematyczność,
- dobra organizacja pracy,
- preferowane prowadzenie własnej działalności gospodarczej lub gotowość do jej założenia.
- konkurencyjne wynagrodzenie i pracę u jednego z liderów rynku nieruchomości komercyjnych,
- możliwości dużego rozwoju zawodowego,
- pakiet benefitów pracowniczych (min. prywatną opiekę medyczną, kartę sportową),
- komfortowe warunki pracy,
- wsparcie zgranego zespołu w realizacji zadań.
Benefity dla pracowników:
- karta Multisport dla pracownika
i jego rodziny - pakiet medyczny dla
pracownika
i jego rodziny - paczki
świąteczne - udział
w szkoleniach
i konferencjach związanych
z wykonywaną pracą - darmowa nauka języków
- imprezy
firmowe - wyjazdy
integracyjne - pyszna
kawa - atrakcyjne i komfortowe
biura
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.