Fundusz dla Przedsiębiorców Monument Fund zajmuje się udzielaniem finansowania wspierającego projekty inwestycyjne na dowolnym etapie budowy, przy zakupie nieruchomości oraz w chwilowych problemach z płynnością. Wspiera zarówno jednoosobowe działalności jak i spółki polskie oraz zagraniczne o najróżniejszych konstrukcjach prawnych. Produkt uzyskał wiele wyróżnień, m.in. w kategorii Biznesowy Produkt Roku 2016 w plebiscycie "Loan Magazine Awards", przeszedł audyt etyczny oraz uzyskał certyfikat KPF.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Dyrektor finansowy / Kontroler finansowy
Kluczowe obowiązki:
- wytyczanie oraz realizacja strategii finansowej i wsparcie liderów organizacji
- w kluczowych działaniach i procesach finansowych oraz zarządczych,
- ocena ryzyka finansowego,
- udział w przygotowywaniu budżetu oraz prognoz finansowych,
- zarządzanie procesem sprawozdawczości finansowej,
- nadzór nad Działem Księgowym,
- raportowanie zarządcze, dostarczanie danych dotyczących wyników finansowych,
- analizowanie rentowności, sporządzanie analiz na podstawie danych księgowych
- i statystycznych na potrzeby Zarządu,
- odpowiedzialność za analizę i kontrolę kosztów oraz ich optymalizację (wdrażanie procesów i procedur kontrolingowych),
- zarządzanie podległym zespołem oraz dbałość o rozwój kompetencji zawodowych ich członków,
- przygotowywanie oraz weryfikacja modeli finansowych prowadzonych projektów,
- w tym proponowanie optymalnych rozwiązań podatkowych,
- prowadzenie analiz i tworzenie raportów dla Zarządu firmy, kadry kierowniczej, jednostek zewnętrznych,
- współpraca z kancelariami prawnymi i instytucjami finansowymi.
OCZEKIWANA WIEDZA I DOŚWIADCZENIE:
- wykształcenie kierunkowe w dziedzinie finansów lub rachunkowości,
- minimum 5 lat doświadczenia w kontroli finansowej/zarządzaniu finansami,
w tym co najmniej 2 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym, - mile widziane posiadanie kwalifikacji ACCA lub CIMA,
- dogłębna wiedza, poparta wieloletnią praktyką z zakresu rachunkowości zarządczej,
- wysoko rozwinięte kompetencje kierownicze,
- doświadczenie w obszarze analiz finansowych i budżetowania,
- znajomość ustawy o rachunkowości, dobra orientacja w tematach podatkowych,
- znajomość narzędzi oraz systemów informatycznych wykorzystywanych w księgowości, zarządzaniu finansami (mile widziane doświadczenie przy wdrażaniu tego typu systemów),
- doskonale rozwinięte umiejętności analitycznego i strategicznego myślenia,
- samodzielność i motywacja do rozwoju,
- umiejętność pracy zespołowej,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- doświadczenie w tworzeniu, optymalizacji i zarządzania procesami mających na celu zwiększenie efektywności biznesowej.
WYBRANYM KANDYDATOM ZAOFERUJEMY:
- Długofalową współpracę z jasno określoną ścieżką rozwoju
- Odpowiedzialne, pełne wyzwań stanowisko o rzeczywistym wpływie na strategię działania firmy i realnym udziale w biznesie
- Dużą autonomię w podejmowaniu decyzji w obszarze finansowym i zarządczym
- Atrakcyjny system wynagrodzeń składający się z wynagrodzenia podstawowego oraz prowizji
- Benefity: prywatną opiekę medyczną i kartę sportową OK System
- Pracę w zespole młodych i ambitnych osób nastawionych na nieustanny rozwój i osiąganie założonych celów
- Pracę, w której świętujemy nie tylko sukcesy biznesowe, ale ważne wydarzenia w życiu naszych pracowników