Yellow Heads Polska Sp. z o.o. jest firmą doradztwa personalnego działającą od 2002 roku, świadczącą profesjonalne usługi w zakresie rekrutacji i selekcji kadry menadżerskiej oraz wysokiej klasy specjalistów dla polskich i międzynarodowych firm na terenie całej Polski. Współpracowaliśmy z firmami z wielu branż jak m.in.: FMCG, przemysł, usługi B2B, IT, farmacja, inne. |
Aktualnie dla naszego Klienta, jednej z prężnie działających firm na rynku usług (pożyczki) finansowych skierowanych dla klientów indywidualnych, poszukujemy osoby z ugruntowanym doświadczeniem na stanowisko:
Dyrektor Działu Windykacji
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: DDW
Wymagania:
- Minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku menadżerskim w obszarze zarządzania działem windykacji pozyskane w firmie z branży finansowej, zarządzania należnościami, telekomunikacyjnej lub energetycznej.
- Doświadczenie zawodowe w obszarze zarządzania należnościami i księgowości/ finansów (np. collections, O2C, reklamacja faktur, credit control).
- Wykształcenie wyższe o profilu finansowym, rachunkowości lub prawniczym.
- Ugruntowane doświadczenie w efektywnym zarządzaniu co najmniej kilkuosobowym zespołem.
- Innowacyjność oraz inicjatywa w działaniu oraz optymalizacji procesów.
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i liderskie.
- Co najmniej dobra praktyczna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, umożliwiająca swobodną komunikację (będzie wykorzystywana w codziennej pracy).
- Wysokie umiejętności analityczne.
- Nastawienie na efektywną realizację wyznaczonych zdań – z zachowaniem terminowości i założonej jakości.
- Umiejętność bardzo dobrej organizacji i planowania pracy własnej oraz podległego zespołu.
- Bardzo dobra praktyczna znajomość MS Excel i Power Point.
Zakres odpowiedzialności:
- Całościowe zarządzanie procesem windykacji (Soft/Outsourced/Legal Collection, sprzedaż wierzytelności).
- Skuteczne zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem odpowiedzialnym za poszczególne etapy egzekucji należności.
- Wsparcie merytoryczne dla zespołu oraz zapewnienie poprawności oraz terminowości realizowanych zadań.
- Zarządzanie relacjami z firmami zewnętrznymi m.in. ich efektywnością, cenami.
- Wsparcie merytoryczne dla CFO i CEO
- Optymalizacja procesów oraz zasobów.
- Sprzedaż wierzytelności (aspekt podatkowy, biznesowy, administracja umowami).
- Składanie wniosków do EPU.
- Sprzedaż przedłużeń, monitoring spłat.
- Współpraca z komornikami.
- Raportowanie do Zarządu i Rady Nadzorczej.
Firma oferuje:
- Możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych.
- Pracę w stabilnej firmie systematycznie wdrążającej nowe produkty.
- Zatrudnienie na umowę o pracę, wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia.