Najnowsze oferty pracy

  • Dyrektor Instytucji Gospodarki Budżetowej

    Komenda Główna Policji   Warszawa    praca stacjonarna
    dyrektor
    2 dni
    Do głównych obowiązków dyrektora instytucji gospodarki budżetowej „Centrum Usług Logistycznych” należy w szczególności: zarządzanie Centrum Usług Logistycznych, prowadzenie działalności gospodarczej zgodnie z zasadami racjonalnej gospodarki i rachunku ekonomicznego, rozwijanie...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Dyrektor ds. Marketingu Warszawa
Dyrektor działu Marketingu Klienckiego

Dyrektor działu Marketingu Klienckiego

HRK S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
3980 dni temu
HRK jest jedną z największych i najbardziej doświadczonych polskich organizacji doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania potrzebne na każdym etapie cyklu życia pracownika w organizacji – od rekrutacji i employer brandingu, poprzez ocenę i rozwój pracowników, obsługę kadr i płac, aż po outplacement. Istniejemy od 2000 roku i działamy w oparciu o zespoły dedykowane do obsługi poszczególnych branż i sektorów rynkowych oraz oddziały regionalne.
Zespół HRK FMCG specjalizuje się w rekrutacji pracowników na potrzeby sektora dóbr szybko zbywalnych. Wspieramy liderów tego sektora w pozyskiwaniu profesjonalistów na potrzeby marketingu, trade marketingu, badań rynkowych i sprzedaży. Dzięki doświadczeniu we współpracy z sektorem FMCG rozumiemy cele biznesowe naszych klientów, branżowy język, specyficzne wymagania stawiane potencjalnym pracownikom oraz szczególnie cenione kompetencje zawodowe.

Naszym Klientem jest międzynarodowa firma z branży FMCG specjalizująca sie w sprzedaży rozpoznawalnych na całym świecie produktów spożywczych. Dzięki doskonale wdrożonej strategii dystrybucyjnej nasz Klient jest liderem w swojej kategorii. Aktualnie nasz Klient szuka Kandydata / Kandydatki na stanowisko:

 

Dyrektor działu Marketingu Klienckiego
Warszawa

Zakres obowiązków:

  • pełna odpowiedzialność za działania in-store we wszystkich kanałach sprzedaży
  • aktywacje marek w kanałach tradycyjnym, nowoczesnym i HoReCa
  • zarządzanie podległym zespołem
  • zapewnienie innowacyjności i efektywności narzędzi i mechanizmów akcji promocyjnych
  • szukanie innowacyjnych rozwiązań ekspozycyjnych

 

Oczekiwania względem kandydatur:

  • minimum pięcioletnie doświadczenie w dziale marketingu handlowego lub sprzedaży, atutem będzie doświadczenie w kreowaniu aktywności trade-marketingowych dla produktów impulsowych
  • dobre przygotowanie analityczne
  • dobra znajomość języka angielskiego
  • silna orientacja na realizację celów biznesowych
  • poczucie humoru i umiejętność zjednywania innych do swoich pomysłów
  • chęć do ciągłego podnoszenia kwalifikacji zawodowych

Nasz Klient oferuje możliwość pracy w dynamicznie rozwijającym się zespole, atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet świadczeń socjalnych oraz możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia  zawodowego. 

 Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy HRK S.A z siedzibą w Warszawie przy Pl. Bankowym 2 w celu przedstawiania mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poź. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.

 

Podobne oferty

  • Dyrektor Instytucji Gospodarki Budżetowej

    Komenda Główna Policji   Warszawa    praca stacjonarna
    dyrektor
    2 dni
    Do głównych obowiązków dyrektora instytucji gospodarki budżetowej „Centrum Usług Logistycznych” należy w szczególności: zarządzanie Centrum Usług Logistycznych, prowadzenie działalności gospodarczej zgodnie z zasadami racjonalnej gospodarki i rachunku ekonomicznego, rozwijanie...