Jako Holcim Polska jesteśmy producentem innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań budowlanych od fundamentów aż po dach.
Holcim Polska wdraża technologie i rozwiązania o obniżonym śladzie węglowym, możliwe do zastosowania na każdym etapie życia budynku, od projektowania i budowy po naprawy oraz renowacje, jesteśmy światowym liderem w wykorzystaniu odpadów jako źródła energii i surowców. Zatrudniamy ok. 70 tys. osób w 70 krajach. W związku z ciągłym rozwojem poszukujemy osoby, która wesprze nasz zespół.
- Kierowanie Centralnym Działem Zakupów w Polsce, odpowiadającym za masę zakupową (EPA) powyżej 1,5 mld PLN oraz inwestycje 0,5 mld zł.
- Opracowanie i realizowanie strategii zakupowych dla wszystkich podległych kategoriach w zgodności z celami strategicznymi organizacji.
- Prowadzenie Działu Zakupów: odpowiedzialność za rozwój talentów, strukturę, motywowanie i budowanie pozytywnej atmosfery w Zespole
- Zabezpieczenie działalności operacyjnej w wymagane materiały, surowce, logistykę, części zamienne oraz urządzenia.
- Optymalizacja kosztów operacyjnych poprzez analizę kosztów zakupów i identyfikacja obszarów do optymalizacji oraz wdrażanie rozwiązań mających na celu obniżenie kosztów i zwiększenie efektywności zakupów.
- Zarządzanie budżetem zakupowym.
- Analiza i monitoring rynku dostawców surowców, produktów oraz usług.
- Nawiązywanie nowych kontaktów i utrzymywanie relacji z dostawcami oraz. identyfikacja możliwości optymalizacji portfolio dostawców i usługodawców.
- Ciągła poprawa efektywności transakcyjnego procesu zakupowego (P2P).
- Opracowywanie, aktualizacja i nadzór nad standardami i procedurami zakupowymi (m.in. procedura zakupowa, polityka przetwarzania zapotrzebowań, zamówień i faktur w SAP, standardy CSM, standardy oceny i wyboru dostawców).
- Współpraca z regionalnymi i globalnymi strukturami zakupowymi.
- Pakiet Medicover dla pracownika i jego rodziny
- Pakiet Medicover sport (2 wejścia tygodniowo)
- Fundusz pracowniczy
- Dofinansowanie do wypoczynku
- Dostęp do szkoleń i unikalny plan rozwoju
- Dofinansowanie do nauki języka angielskiego
- 4.12 dniem wolnym od pracy
- Umowę o pracę
- Szansę na rozwój wewnątrz organizacji
- Dostęp do najnowocześniejszych technologii
- Pracę, w której masz wpływ na świat i otoczenie
- Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
- Wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne.
- Doświadczenie w pracy na kierowniczym stanowisku w dziale zakupów, łańcucha dostaw lub logistyki, obszarach technicznych lub operacyjnych.
- Potwierdzone umiejętności negocjacyjne.
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem - wysoko rozwinięte umiejętności liderskie.
- Orientacja na cel i przedsiębiorczość.
- Umiejętność budowania i utrzymywania długofalowych relacji biznesowych z dostawcami i partnerami.
- Mile widziana znajomość platform zakupowych, e-procurement, systemów klasy ERP (SAP).
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1.
- Gotowość do częstych podróży służbowych.
- Prawo jazdy kat B.
Poznaj
Holcim Polska S.A
Holcim Polska jest producentem innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań budowlanych od fundamentów aż po dach.
Holcim Polska wdraża technologie i rozwiązania o obniżonym śladzie węglowym, możliwe do zastosowania na każdym etapie życia budynku, od projektowania i budowy po naprawy oraz renowacje. Spółka oferuje m.in. niskoemisyjne cementy z rodziny ECOPlanet dla budownictwa i prefabrykacji (o 30-50% mniejszym śladzie węglowym niż czysty cement portlandzki CEM), beton ECOPact (o prawie 50% mniejszym śladzie węglowym niż standardowy beton towarowy), czy kruszywo z recyklingu ECOSource. W ofercie znajdują się również systemy podłogowe, a także rozwiązania izolacyjne przeznaczone do kompleksowej termomodernizacji.