Najnowsze oferty pracy

  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Kłodzko    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
  • Customer Relations Coordinator

    Eryk Sp. z o.o.   Szczecin, Posejdon Office piętro 7    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    An appetizer – is this for you? Working in our After Sales team, you will be engaged in a wide variety of tasks when it comes to keeping our relations with our existing customers, following up on their pipelines and forecasts so we can ensure we are updated with potential new projects. This will...
Zobacz więcej ofert pracy

Dyrektor ds. Zarządzania Doświadczeniami Klientów i Marki

Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.
Poznań, ul. Pastelowa 16
dyrektor
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
290 dni temu
Dyrektor ds. Zarządzania Doświadczeniami Klientów i Marki
Miejsce pracy: Poznań, ul. Pastelowa 16
Zakres obowiązków:
  • Koordynowanie procesu opracowywania i aktualizowania atrybutów marki.
  • Projektowanie i wdrożenie działań z zakresu wdrażania atrybutów marki w branży usługowej.
  • Budowanie świadomości atrybutów marki w organizacji.
  • Rozwój systemu badań satysfakcji klientów i trybu pracy z wynikami badań.
  • Opracowywanie map podróży i person klientów.
  • Współpraca z menedżerami w zakresie usprawnień mających na celu budowanie pozytywnych doświadczeń klientów.
  • Tworzenie wizji dla zarządzanej marki / kategorii.
  • Zarządzanie architekturą portfela marek i ochroną znaków towarowych.
Poszukiwane kompetencje:
  • Doświadczenie w zakresie wdrażania zarządzania doświadczeniem klienta w branży usługowej.
  • Umiejętności prowadzenia warsztatów, szkoleń i prezentacji.
  • Znajomość narzędzi z metod Service Design, Design Thinking.
  • Umiejętności analityczne (analiza danych, praca z arkuszem kalkulacyjnym, opracowanie raportów i wniosków).
  • Doświadczenie w zarządzaniu projektami.
  • Wykształcenie wyższe.

Dodatkowym atutem będzie:

  • Umiejętność strategicznego myślenia, doświadczenie w kreowaniu długoterminowej strategii marki, uwzględniając cele biznesowe i analizę rynku.
  • Świadomość trendów i dopasowania ich do marki.
Oferujemy:
  • Umowę o pracę na pełen etat.
  • Dodatkowe dni wolne w roku (ok. 5-7 dni).
  • Elastyczny czas pracy.
  • Dostęp do specjalistycznej wiedzy – szkolenia, spotkania z ekspertami, literatura fachowa.
  • Możliwość podjęcia studiów na jednym z Uniwersytetów Grupy Merito na preferencyjnych warunkach po 6 miesiącach pracy.
  • Nauka języka angielskiego z dofinansowaniem przez pracodawcę po 6 miesiącach pracy.
  • Możliwość skorzystania z pakietu dodatków pozapłacowych: opieka medyczna Medicover, karta Multisport, ubezpieczenie na życie Generali.
  • Nowoczesne biuro z przestrzenią kreatywną.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito sp. z o.o., ul. Pastelowa 16, 60-198 Poznań, moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji bieżącego procesu rekrutacyjnego. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem.
 

Poznaj

Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.

Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.. to założyciel największej w Polsce grupy uczelni niepublicznych – Uniwersytetów WSB Merito i Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW.


Siłą Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o. są ludzie, ich talenty i ambicje.

To oni budują twórcze i skuteczne zespoły, wyznaczają cele i poszukują innowacyjnych sposobów ich realizacji. Odnoszą sukcesy, uczą się na błędach, nigdy nie nudzą się w pracy.

Podobne oferty

  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Kłodzko    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
  • Customer Relations Coordinator

    Eryk Sp. z o.o.   Szczecin, Posejdon Office piętro 7    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    An appetizer – is this for you? Working in our After Sales team, you will be engaged in a wide variety of tasks when it comes to keeping our relations with our existing customers, following up on their pipelines and forecasts so we can ensure we are updated with potential new projects. This will...