Vectra to wiodący na rynku ogólnopolski kablowy operator telekomunikacyjny, który oferuje klientom pakiet nowoczesnych usług. Wieloletnie doświadczenie firmy, bogata oferta oraz systematyczny rozwój ugruntowały jej silną pozycję w branży. Rynek telekomunikacyjny, w którym działa zmienia się dynamicznie. Wymaga ciągłego doskonalenia usług i wprowadzania innowacyjnych rozwiązań z różnych obszarów biznesowych. Dotychczasowy sukces Vectry to przede wszystkim wynik zaangażowania i kreatywności całego zespołu, któremu firma daje możliwość rozwoju zawodowego na wielu płaszczyznach.
- Kreowanie strategii utrzymania klientów
- Zarządzanie zespołami odpowiedzialnymi za proces utrzymania klienta
- Realizację założeń budżetowych (ilości abonentów, przychody)
- Redukcję odłączeń abonentów
- Zarządzanie cyklem życia klienta
- Budowaniem trwałych relacji z klientem
- Min. 7 letnia praktyka zawodowa z obszaru zarządzania relacjami z klientem i retencji, (mile widziane branża telekomunikacyjna, bankowa lub ubezpieczeniowa)
- Doświadczenia w efektywnym utrzymywaniu klientów, planowaniu i realizacji celów oraz strategii sprzedażowych i marketingowych Spółki
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem rozproszonym
- Umiejętności planowania, organizowania pracy własnej oraz koordynacji wielu zadań jednocześnie
- Konkurencyjne wynagrodzenie
- Możliwość wdrażania autorskich koncepcji utrzymaniowych i tworzenia nowych standardów na rynku
- Niezbędne narzędzia pracy i silne wsparcie organizacji
- Stabilne zatrudnienie i perspektywę długotrwałej współpracy
- Dobrą atmosferę pracy w zgranym zespole
- Rozwój zawodowy i menadżerski w firmie o ogólnopolskim zasięgu
- Dofinansowanie do karty MultiSport, zniżki na usługi firmowe
Poznaj
VECTRA S.A.
Vectra jest operatorem telekomunikacyjnym świadczącym usługi dostępu do mediów elektronicznych. Dzięki zaufaniu i codziennym wyborom naszych Klientów, zostaliśmy pierwszym, pod względem liczby abonentów, operatorem telewizji kablowej w Polsce.