Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Dyrektor ds. Marketingu

Devire
Warszawa
praca stacjonarna
1762 dni temu

Agencja zatrudnienia nr licencji 3260

Find your own at devire.pl

Miejsce pracy/

Location: Warszawa

Nr ref.: PL40919

Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu. Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.

 

Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.

Dyrektor ds. Marketingu

Dla naszego partnera, międzynarodowej firmy będącej liderem w branży wyrobów medycznych i chemii specjalistycznej, poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko Dyrektora ds. Marketingu. 

Osoba zatrudniona na tej pozycji będzie odpowiedzialna za:

  • Zarządzanie zespołem marketingowym
  • Ocenę i rozwój strategii marketingowych, budowanie świadomości i pozycjonowanie produktów
  • Wsparcie sprzedaży w implementacji strategii
  • Planowanie i koordynowanie działań marketingowych
  • Zarządzanie budżetem działu, w tym wydatkami oraz środkami na badania i rozwój
  • Prowadzenie badań popytu na produkty i usługi firmy
  • Analizę działań konkurencji
  • Prognozowanie zwrotu z inwestycji (ROI)
  • Współtworzenie strategii cenowych w celu maksymalizacji zysków i udziału w rynku
  • Ścisłą współpracę z działem Medical Affairs w celu zapewnienia spójnej strategii i pełnej zgodności naukowej podejmowanych działań

Nasz Klient zapewnia:

  • Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie będącej liderem w swojej branży.
  • Stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Niezbędne narzędzia do pracy.
  • Koszyk atrakcyjnych benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, pakiet socjalny).
  • Pracę w dynamicznym i kreatywnym zespole profesjonalistów.

U Kandydatów zwracamy uwagę na:

  • Min. 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w branży medycznej lub farmaceutycznej
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe
  • Kwalifikację CIM (jako dodatkowy atut)
  • Biegłą znajomosć języka angielskiego
  • Doświadczenie w realizacji kampanii marketingowych offline i online
  • Doświadczenie w posługiwaniu się narzędziami Digital Marketingu
  • Doświadczenie w zarządzaniu budżetem
  • Profesjonalizm i wysoka kultura osobista
  • Kompetencje w zarządzaniu projektami i interesariuszami
  • Doskonałe umiejętności komunikacji interpersonalnej, pisemnej i ustnej
  • Znajomość aplikacji Google, w tym Doc, Slide, Sheet i Gmail
  • Umiejętność zarządzania czasem
  • Wielozadaniowość, umiejętności analityczne
  • Łatwość w nawiązywaniu relacji

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji"

Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane aplikacje.