Agencja zatrudnienia nr licencji 3260
Find your own at devire.pl
Location: Warszawa
Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu. Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Dla naszego partnera, międzynarodowej firmy będącej liderem w branży wyrobów medycznych i chemii specjalistycznej, poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko Dyrektora ds. Marketingu.
Osoba zatrudniona na tej pozycji będzie odpowiedzialna za:
- Zarządzanie zespołem marketingowym
- Ocenę i rozwój strategii marketingowych, budowanie świadomości i pozycjonowanie produktów
- Wsparcie sprzedaży w implementacji strategii
- Planowanie i koordynowanie działań marketingowych
- Zarządzanie budżetem działu, w tym wydatkami oraz środkami na badania i rozwój
- Prowadzenie badań popytu na produkty i usługi firmy
- Analizę działań konkurencji
- Prognozowanie zwrotu z inwestycji (ROI)
- Współtworzenie strategii cenowych w celu maksymalizacji zysków i udziału w rynku
- Ścisłą współpracę z działem Medical Affairs w celu zapewnienia spójnej strategii i pełnej zgodności naukowej podejmowanych działań
Nasz Klient zapewnia:
- Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie będącej liderem w swojej branży.
- Stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Niezbędne narzędzia do pracy.
- Koszyk atrakcyjnych benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, pakiet socjalny).
- Pracę w dynamicznym i kreatywnym zespole profesjonalistów.
U Kandydatów zwracamy uwagę na:
- Min. 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w branży medycznej lub farmaceutycznej
- Wykształcenie wyższe kierunkowe
- Kwalifikację CIM (jako dodatkowy atut)
- Biegłą znajomosć języka angielskiego
- Doświadczenie w realizacji kampanii marketingowych offline i online
- Doświadczenie w posługiwaniu się narzędziami Digital Marketingu
- Doświadczenie w zarządzaniu budżetem
- Profesjonalizm i wysoka kultura osobista
- Kompetencje w zarządzaniu projektami i interesariuszami
- Doskonałe umiejętności komunikacji interpersonalnej, pisemnej i ustnej
- Znajomość aplikacji Google, w tym Doc, Slide, Sheet i Gmail
- Umiejętność zarządzania czasem
- Wielozadaniowość, umiejętności analityczne
- Łatwość w nawiązywaniu relacji