Asstra Associated Traffic AG rozpoczęła swą działalność w roku 1993. Na dzień dzisiejszy AsstrA to międzynarodowa spółka holdingowa działająca na rynku usług transportowo-logistycznych, mająca oddziały w 10 krajach Europy Zachodniej, Azji oraz WNP z główną siedzibą w Zurychu (Szwajcaria).
- Wypracowanie strategii marketingowej rozwoju firmy w następujących dziedzinach:
- konsumenci docelowi,
- propozycja wartości (value proposition),
- kanały promocji,
- system sprzedaży usług,
- budowanie relacji z klientami, system KAM;
- Rozwój polityki marketingowej spółki;
- Realizacja i monitorowanie planu marketingowego;
- Rozszerzony marketing mix (7 P).
- Wykształcenie wyższe w zakresie marketingu;
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
- Doświadczenie na kierowniczym stanowisku w zakresie marketingu;
- Umiejętności analityczne, prognozowanie,kreatywność;
- Wiedza z zakresu PR i promocji;
- Umiejętności reprezentacyjne;
- Cechy osobiste: aktywność, wysoki poziom zdolności komunikacyjnych, szczerość i otwartość.
- Pracę w międzynarodowej firmie (10krajów, 22 oddziały);
- Szkolenia i rozwój, ciągłe podnoszenie kwalifikacji, nowe i ciekawe wyzwania;
- Zaawansowane systemy motywacyjne (wyniki osobiste i zespołowe, wyniki za kwartał/rok, realizacja projektów, premie za staż itd.)
- Ciekawa praca na rozwojowym stanowisku w dużej międzynarodowej firmie, zajmującej wiodącą pozycję na rynku usług logistycznych.
Potrzebujemy ludzi odważnych, aktywnych, gotowych do długoterminowej i owocnej współpracy.
Poznaj
AsstrA Polska sp. z o.o.
AsstrA od ponad 25 lat jest niezawodnym partnerem na rynku usług logistycznych i transportowych. Oferujemy kompleksowe usługi obejmujące realizację międzynarodowych przewozów różnymi środkami transportu, organizację importu i eksportu, konsolidację, odprawę celną i ubezpieczenie ładunku. AsstrA dzisiaj to międzynarodowa spółka holdingowa działająca na rynku usług logistycznych. Łączna liczba pracowników – ponad 1000 osób AsstrA jest obecna w 25 krajach Europy, WNP, Azji oraz Stanach Zjednoczonych.