Najnowsze oferty pracy

  • Administrative Assistant in Security and Information Management Division / Support Staff of Director

    Staff Partners   Warszawa, Śródmieście    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat   8 000 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    9 dni
    Duties and tasks linked to the post: to provide daily administrative support concerning establishment, introduction and development of Business Continuity Management System (BCMS) in the Agency; to follow-up on status of procurement procedures, financial matters, including payments within framework...
  • Młodszy Specjalista Biura Zarządu

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych trafiających do Zarządu​, wsparcie organizacyjne prac Zarządu, aktywna współpraca z innymi działami w firmie oraz pracownikami firmy, skanowanie, generowanie i katalogowanie oraz archiwizacja dokumentów w...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Holcim Polska S.A   Kraków, Nowa Huta, ul. Cementowa 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Czym będziesz się zajmować? Zapewnienie sprawnej obsługi członków zarządu (m.in. prowadzenie kalendarza, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków umawianie spotkań). Współpraca z działami i zarządzanie komunikacją pomiędzy zarządem a zespołem. Prowadzenie...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Dyrektor ds. Administracyjnych Warszawa
Dyrektor ds. administracyjno-organizacyjnych

Dyrektor ds. administracyjno-organizacyjnych

Stowarzyszenie Otwarte Drzwi
Warszawa
praca stacjonarna
1466 dni temu

Ogłoszenie numer: 3493810, z dnia 2020-07-22

Stowarzyszenie Otwarte Drzwi jest warszawską organizacją pożytku publicznego od 25 lat działającą na rzecz osób zagrożonych wykluczeniem społecznym: dzieci i młodzieży ze środowisk dysfunkcyjnych, osób z niepełnosprawnością, bezdomnych, bezrobotnych, dotkniętych ubóstwem. W dotychczasowej działalności wsparła przeszło 70 tysięcy osób, m.in. realizując projekty okresowe oraz prowadząc ośrodki terapeutyczne i placówki wsparcia dziennego. Jedną z naszych inicjatyw jest Centrum Pomocy Wzajemnej "Dom za Bramą”, przy ul. Targowej 82, stanowiące ośrodek zarządzania, koordynacji i integracji wszelkich działań realizowanych przez Stowarzyszenie. Stowarzyszenie jest organizacją członkowską. Swoim działaniem obejmuje cały  obszar m.st. Warszawy, głównie  dzielnice: Praga Północ (gdzie znajduje się centrum zarządzania i koordynowania poszczególnymi podmiotami tworzącymi strukturę organizacji), Śródmieście, Ochota, Wola, Wilanów, Ursynów, Żoliborz. Współpracuje z podmiotami rządowymi, samorządowymi, biznesowymi, pozarządowymi, obywatelskimi w zakresie przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu.

Więcej na temat naszej organizacji możesz dowiedzieć się na stronie: https://otwartedrzwi.pl/

Aktualnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:


Dyrektor ds. administracyjno-organizacyjnych

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

Do obowiązków Dyrektora ds. administracyjno-organizacyjnych będzie należało:

  • Zarządzanie Centrum Pomocy Wzajemnej "Dom za Bramą”
  • Organizowanie sprawnej pracy biura
  • Tworzenie i nadzór nad przestrzeganiem odpowiednich procedur
  • Nadzór nad sprawami gospodarczymi, inwestycjami, transportem, organizowaniem pracy firm współpracujących (np. firm remontowo-budowlanych, serwisowych itp.)
  • Bieżące i operacyjne działania administracyjne wymagane do sprawnego funkcjonowania Centrum
  • Negocjowanie umów oraz nadzorowanie współpracy z kontrahentami, wykonawcami i dostawcami usług
  • Współpraca z Zarządem Stowarzyszenia

Wymagania

Od kandydatów oczekujemy:

  • Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • Bardzo dobrych umiejętności tworzenia polityk, procedur, instrukcji
  • Samodzielności, analitycznego myślenia, umiejętności rozwiązywania problemów
  • Umiejętności organizacji pracy własnej i zarządzania zespołem
  • Wysokich kompetencji społecznych
  • Przedsiębiorczości i umiejętności logistycznych

Oferujemy

  • Umowę o pracę – w wymiarze ½ etatu
  • Ciekawą i ambitną pracę w organizacji pożytku publicznego działającej od 25 lat w Warszawie na rzecz osób niepełnosprawnych i zagrożonych wykluczeniem społecznym.
  • Realny wpływ na rozwój i modernizację Centrum Pomocy Wzajemnej „Dom za Bramą”.
  • Możliwość rozwoju, ciągłego poszerzania i doskonalenia swoich kompetencji.
  • Jeśli nie jesteś zwolennikiem korporacji to z pewnością praca w naszej organizacji, której misją jest pomoc drugiemu człowiekowi, będzie miłą alternatywą.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Administrative Assistant in Security and Information Management Division / Support Staff of Director

    Staff Partners   Warszawa, Śródmieście    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat   8 000 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    9 dni
    Duties and tasks linked to the post: to provide daily administrative support concerning establishment, introduction and development of Business Continuity Management System (BCMS) in the Agency; to follow-up on status of procurement procedures, financial matters, including payments within framework...
  • Młodszy Specjalista Biura Zarządu

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych trafiających do Zarządu​, wsparcie organizacyjne prac Zarządu, aktywna współpraca z innymi działami w firmie oraz pracownikami firmy, skanowanie, generowanie i katalogowanie oraz archiwizacja dokumentów w...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Holcim Polska S.A   Kraków, Nowa Huta, ul. Cementowa 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Czym będziesz się zajmować? Zapewnienie sprawnej obsługi członków zarządu (m.in. prowadzenie kalendarza, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków umawianie spotkań). Współpraca z działami i zarządzanie komunikacją pomiędzy zarządem a zespołem. Prowadzenie...