Ogłoszenie numer: 3493810, z dnia 2020-07-22
Stowarzyszenie Otwarte Drzwi jest warszawską organizacją pożytku publicznego od 25 lat działającą na rzecz osób zagrożonych wykluczeniem społecznym: dzieci i młodzieży ze środowisk dysfunkcyjnych, osób z niepełnosprawnością, bezdomnych, bezrobotnych, dotkniętych ubóstwem. W dotychczasowej działalności wsparła przeszło 70 tysięcy osób, m.in. realizując projekty okresowe oraz prowadząc ośrodki terapeutyczne i placówki wsparcia dziennego. Jedną z naszych inicjatyw jest Centrum Pomocy Wzajemnej "Dom za Bramą”, przy ul. Targowej 82, stanowiące ośrodek zarządzania, koordynacji i integracji wszelkich działań realizowanych przez Stowarzyszenie. Stowarzyszenie jest organizacją członkowską. Swoim działaniem obejmuje cały obszar m.st. Warszawy, głównie dzielnice: Praga Północ (gdzie znajduje się centrum zarządzania i koordynowania poszczególnymi podmiotami tworzącymi strukturę organizacji), Śródmieście, Ochota, Wola, Wilanów, Ursynów, Żoliborz. Współpracuje z podmiotami rządowymi, samorządowymi, biznesowymi, pozarządowymi, obywatelskimi w zakresie przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu.
Więcej na temat naszej organizacji możesz dowiedzieć się na stronie: https://otwartedrzwi.pl/
Aktualnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Dyrektor ds. administracyjno-organizacyjnych
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Do obowiązków Dyrektora ds. administracyjno-organizacyjnych będzie należało:
- Zarządzanie Centrum Pomocy Wzajemnej "Dom za Bramą”
- Organizowanie sprawnej pracy biura
- Tworzenie i nadzór nad przestrzeganiem odpowiednich procedur
- Nadzór nad sprawami gospodarczymi, inwestycjami, transportem, organizowaniem pracy firm współpracujących (np. firm remontowo-budowlanych, serwisowych itp.)
- Bieżące i operacyjne działania administracyjne wymagane do sprawnego funkcjonowania Centrum
- Negocjowanie umów oraz nadzorowanie współpracy z kontrahentami, wykonawcami i dostawcami usług
- Współpraca z Zarządem Stowarzyszenia
Wymagania
Od kandydatów oczekujemy:
- Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- Bardzo dobrych umiejętności tworzenia polityk, procedur, instrukcji
- Samodzielności, analitycznego myślenia, umiejętności rozwiązywania problemów
- Umiejętności organizacji pracy własnej i zarządzania zespołem
- Wysokich kompetencji społecznych
- Przedsiębiorczości i umiejętności logistycznych
Oferujemy
- Umowę o pracę – w wymiarze ½ etatu
- Ciekawą i ambitną pracę w organizacji pożytku publicznego działającej od 25 lat w Warszawie na rzecz osób niepełnosprawnych i zagrożonych wykluczeniem społecznym.
- Realny wpływ na rozwój i modernizację Centrum Pomocy Wzajemnej „Dom za Bramą”.
- Możliwość rozwoju, ciągłego poszerzania i doskonalenia swoich kompetencji.
- Jeśli nie jesteś zwolennikiem korporacji to z pewnością praca w naszej organizacji, której misją jest pomoc drugiemu człowiekowi, będzie miłą alternatywą.