Najnowsze oferty pracy

  • Pełnomocnik Dyrektora ds. Administracyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Otwock    praca stacjonarna
    dyrektor / kierownik/koordynator  umowa o pracę / o dzieło / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zarządzanie infrastrukturą budowlaną i techniczną (z wyłączeniem aparatury medycznej). Organizacja i nadzór nad pracą podległych pracowników. Organizacja i nadzór nad transportem medycznym. Organizacja i nadzór nad utrzymaniem terenu, w tym gospodarowaniem odpadami. Organizacja i nadzór...
  • Starszy referent w Biurze Dyrektora Generalnego

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, Plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Bieżąca obsługa administracyjna sekretariatu. Prowadzenie terminarzy. Organizacja i obsługa spotkań. Obsługa interesantów. Prowadzenie dokumentacji. Obsługa korespondencji. Przygotowywanie...
  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Dyrektor ds. Administracyjnych Warszawa
Dyrektor ds. administracyjno-organizacyjnych

Dyrektor ds. administracyjno-organizacyjnych

Stowarzyszenie Otwarte Drzwi
Warszawa
praca stacjonarna
1584 dni temu

Ogłoszenie numer: 3493810, z dnia 2020-07-22

Stowarzyszenie Otwarte Drzwi jest warszawską organizacją pożytku publicznego od 25 lat działającą na rzecz osób zagrożonych wykluczeniem społecznym: dzieci i młodzieży ze środowisk dysfunkcyjnych, osób z niepełnosprawnością, bezdomnych, bezrobotnych, dotkniętych ubóstwem. W dotychczasowej działalności wsparła przeszło 70 tysięcy osób, m.in. realizując projekty okresowe oraz prowadząc ośrodki terapeutyczne i placówki wsparcia dziennego. Jedną z naszych inicjatyw jest Centrum Pomocy Wzajemnej "Dom za Bramą”, przy ul. Targowej 82, stanowiące ośrodek zarządzania, koordynacji i integracji wszelkich działań realizowanych przez Stowarzyszenie. Stowarzyszenie jest organizacją członkowską. Swoim działaniem obejmuje cały  obszar m.st. Warszawy, głównie  dzielnice: Praga Północ (gdzie znajduje się centrum zarządzania i koordynowania poszczególnymi podmiotami tworzącymi strukturę organizacji), Śródmieście, Ochota, Wola, Wilanów, Ursynów, Żoliborz. Współpracuje z podmiotami rządowymi, samorządowymi, biznesowymi, pozarządowymi, obywatelskimi w zakresie przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu.

Więcej na temat naszej organizacji możesz dowiedzieć się na stronie: https://otwartedrzwi.pl/

Aktualnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:


Dyrektor ds. administracyjno-organizacyjnych

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

Do obowiązków Dyrektora ds. administracyjno-organizacyjnych będzie należało:

  • Zarządzanie Centrum Pomocy Wzajemnej "Dom za Bramą”
  • Organizowanie sprawnej pracy biura
  • Tworzenie i nadzór nad przestrzeganiem odpowiednich procedur
  • Nadzór nad sprawami gospodarczymi, inwestycjami, transportem, organizowaniem pracy firm współpracujących (np. firm remontowo-budowlanych, serwisowych itp.)
  • Bieżące i operacyjne działania administracyjne wymagane do sprawnego funkcjonowania Centrum
  • Negocjowanie umów oraz nadzorowanie współpracy z kontrahentami, wykonawcami i dostawcami usług
  • Współpraca z Zarządem Stowarzyszenia

Wymagania

Od kandydatów oczekujemy:

  • Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • Bardzo dobrych umiejętności tworzenia polityk, procedur, instrukcji
  • Samodzielności, analitycznego myślenia, umiejętności rozwiązywania problemów
  • Umiejętności organizacji pracy własnej i zarządzania zespołem
  • Wysokich kompetencji społecznych
  • Przedsiębiorczości i umiejętności logistycznych

Oferujemy

  • Umowę o pracę – w wymiarze ½ etatu
  • Ciekawą i ambitną pracę w organizacji pożytku publicznego działającej od 25 lat w Warszawie na rzecz osób niepełnosprawnych i zagrożonych wykluczeniem społecznym.
  • Realny wpływ na rozwój i modernizację Centrum Pomocy Wzajemnej „Dom za Bramą”.
  • Możliwość rozwoju, ciągłego poszerzania i doskonalenia swoich kompetencji.
  • Jeśli nie jesteś zwolennikiem korporacji to z pewnością praca w naszej organizacji, której misją jest pomoc drugiemu człowiekowi, będzie miłą alternatywą.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Pełnomocnik Dyrektora ds. Administracyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Otwock    praca stacjonarna
    dyrektor / kierownik/koordynator  umowa o pracę / o dzieło / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zarządzanie infrastrukturą budowlaną i techniczną (z wyłączeniem aparatury medycznej). Organizacja i nadzór nad pracą podległych pracowników. Organizacja i nadzór nad transportem medycznym. Organizacja i nadzór nad utrzymaniem terenu, w tym gospodarowaniem odpadami. Organizacja i nadzór...
  • Starszy referent w Biurze Dyrektora Generalnego

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, Plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Bieżąca obsługa administracyjna sekretariatu. Prowadzenie terminarzy. Organizacja i obsługa spotkań. Obsługa interesantów. Prowadzenie dokumentacji. Obsługa korespondencji. Przygotowywanie...
  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...