Firma, którą reprezentujemy zajmuje się branżą technologii informatycznych i komunikacyjnych, która wykorzystuje możliwości technologii cyfrowej w celu zaspokojenia potrzeb klientów. Nasz partner współpracuje z wiodącymi firmami i przedsiębiorstwami usprawniając ich działania biznesowe jak również pomaga zidentyfikować nowe możliwości uzyskania przychodów.
Firma jest dumna z ludzi tworzących firmę. Dołącz do firmy, która będzie z Ciebie dumna!
Doświadczony Inżynier ds. wsparcia z językiem angielskim i niemieckim
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: 22.02.2019_KG
W pracy będziesz:
- Członkiem nowego zespołu w nowym projekcie,
- Zapewniał ekspertyzę techniczną produktów,
- Zapewniał wsparcie naszym klientom przez telefon,
- Uzupełniał dokumentacje techniczną,
- Testował, organizował i raportował postęp bieżących spraw,
- Podsumowywał komentarze klientów dotyczące funkcji produktu.
Trochę o Tobie:
- Masz minimum 3-letnie doświadczenie w środowisku wsparcia (wsparcie aplikacji lub wsparcie produktu)
- Posiadasz doświadczenie z jednym z serwerów internetowych: IIS, Apache, JBoss, Jetty,
- Dobrze rozumiesz relacje Client-Server
- Dobrze znasz język angielski lub niemiecki
- Znasz się na jednym z poniższych obszarów:
AWS / Azure Knowledge, Salesforce, Cisco Call Manager, Networking i MPLS, SIP Trunking, CCNA / MCSE,
Wspaniale! Jeżeli spełniasz powyższe wymagania, Firma oferuje Tobie:
- Zatrudnienie na pełny etat lub jeżeli zależy Ci na częściowym etacie -Firma jest na TAK,
- Benefity: Opiekę medyczną, Ubezpieczenie na życie, System kafeteryjny, Pizza day,
- Niezbędne szkolenia i profesjonalne wsparcie trenerów.