ITC Grupa – Polski HR Sp. z o.o. to Agencja Pracy Tymczasowej należąca do Polskiego Holdingu Rekrutacyjnego S.A. Zajmujemy się rekrutacją i zatrudnianiem pracowników tymczasowych w Polsce. Na rynku pracy działamy od 1999 r. i do tej pory zrekrutowaliśmy ponad 100 tys. pracowników.
ITC Grupa - Polski HR sp. z o. o jako Agencja Pracy Tymczasowej jest wpisana przez Marszałka Województwa Małopolskiego do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 8798.
Poniższa oferta dotyczy pracy tymczasowej w rozumieniu Ustawy z dnia 9 lipca 2003 r. o zatrudnianiu pracowników tymczasowych (Dz. U. z 2003 r. Nr 166 poz. 1608).
Aktualnie dla naszego Klienta, jednego z największych dostawców usług pocztowych w Polsce, z sukcesem wkraczającego także na rynki zagraniczne, poszukujemy osób do pracy w charakterze:
-
odbieranie przesyłek z siedziby oddziału,
-
prowadzenie dokumentacji związanej z wykonywanym zleceniem,
-
budowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród klientów.
-
dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godz. 6-18 ( 8 godz.),
-
prawo jazdy kat. B - własny samochód,
-
niekaralność,
-
odpowiedzialność,
-
mile widziane doświadczenie kurierskie,
-
znajomość topografii miasta.
-
zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie,
-
zwrot kosztów paliwa ,
-
ubranie ochronne,
-
możliwość uczestniczenia w szkoleniach
-
praca na rzecz firmy o ugruntowanej pozycji na rynku,
-
możliwość zatrudnienia osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.