Jesteśmy bankiem uniwersalnym i należymy do grona dziesięciu największych banków w Polsce. Naszą ofertę kierujemy do klientów indywidualnych, małych i średnich firm, samorządów oraz wspólnot mieszkaniowych. Mamy blisko 300 oddziałów własnych i placówek franczyzowych. Dzięki nieustannej pracy nad ofertą i jakością regularnie zajmujemy czołowe pozycje w najważniejszych rankingach oceniających jakość obsługi klientów detalicznych.
W Getin Noble Banku świetną atmosferę, rozwój i wyzwania mamy w standardzie, dlatego nasz zespół idealnie uzupełnią zarówno osoby z doświadczeniem, jak i te, które stawiają pierwsze kroki w świecie bankowości. Liczysz się Ty i Twoje zaangażowanie, bo każdy z nas jest inny, ale wszyscy tworzymy jeden Getin Noble Bank!
- profesjonalne, zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż produktów bankowości detalicznej przy jednoczesnej obsłudze operacyjnej Klientów,
- pozyskiwanie i budowanie długotrwałych relacji z Klientami,
- dbałość o standardy obsługi klienta oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku,
- zarządzanie przypisanym portfelem Klientów.
- doświadczenia w pracy związanej ze sprzedażą lub obsługą klienta,
- minimum średniego wykształcenia,
- praktycznej znajomości pakietu Microsoft Office,
- dobrze rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych,
- umiejętności szybkiego uczenia się i chęci rozwoju w branży finansowej,
- umiejętności budowania relacji,
- pozytywnego nastawienia oraz otwartości na przyswajanie nowej wiedzy.
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- wynagrodzenie podstawowe na poziomie min. 4000 PLN brutto, a do tego premie powiązane z wynikami pracy,
- benefity w postaci karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej, dostęp do różnorodnych akcji w ramach funduszu socjalnego,
- samodzielne stanowisko pracy, wspierane szkoleniami oraz indywidualnymi coachingami podnoszącymi efektywność,
- pracę w energicznym i ambitnym zespole, dla którego satysfakcja Klienta jest priorytetem.
w prestiżowych rankingach:
naszego zespołu!