- Komunikacja z klientami przez telefon, czat i e-mail.
- Przestrzeganie zasad poufności informacji klientów.
- Postawa proaktywna, cierpliwa, empatyczna i zrozumiała.
- Znajomość języka tureckiego na poziomie C1 i angielskiego na poziomie co najmniej B2.
- Elastyczność czasowa, gotowość do pracy w weekendy i święta.
- Doświadczenie w obsłudze klienta/centrum kontaktowym/branży turystycznej/lotniczej mile widziane.
- Nowoczesne miejsce pracy w centrum Katowic.
- Wydarzenia integracyjne.
- Pełne szkolenie przygotowujące do bezpośredniej obsługi klientów.
- Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
- Bonus za polecenie pracy znajomym.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.