- Obsługa klientów poprzez telefon, chat i e-mail.
- Ochrona poufnych informacji klientów.
- Prezentowanie podejścia proaktywnego, cierpliwego i empatycznego.
- Znajomość języka niderlandzkiego na poziomie C1 oraz angielskiego na poziomie B2.
- Dyspozycyjność w elastycznych godzinach, również w weekendy i święta.
- Doświadczenie w obsłudze klienta/call center/branży turystycznej/liniach lotniczych będzie dodatkowym atutem.
- Nowoczesne miejsce pracy w centrum Katowic.
- Wydarzenia integracyjne.
- Płatne szkolenie przygotowujące do bezpośredniej obsługi klientów.
- Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
- Bonus za polecenie pracy znajomym.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.