specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Doradztwo w zakresie oferowanych produktów; Obsługa klientów firmy; Praca w biurze i w terenie; Prowadzenie i organizowanie szkoleń produktowych dla klientów firmy; Prowadzenie szkoleń online; Uczestnictwo w eventach branżowych;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: Opracowywanie zamówień i sprzedaż części zamiennych Bieżąca obsługa Klienta Przyjmowanie zamówień Rozliczanie mechaników z pobranych części i materiałów Aktywny kontakt z klientem Obsługa magazynu Przygotowywanie części i materiały eksploatacyjne dla Mechaników...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
OBOWIĄZKI: prowadzenie punktu sprzedaży; sprzedaż detaliczna - obsługa Klienta; doradztwo w zakresie najlepszych dla Klienta rozwiązań; kontrola stanów magazynowych;
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM system; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
As a Customer Care Agent you will be responsible for managing inquiries from SME-sized merchants. Your tasks will include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products. We operate in several key CRM, ERP, and other customer-related systems, making...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und Nachbereitung in unserem CRM-System im Auge, damit dir nichts entgeht. Finden Sie heraus, was falsch läuft und bieten Sie...
Naszym Klientem jest międzynarodowa firma będąca producentem najwyższej jakości urządzeń z zakresu techniki grzewczej, instalacji sanitarnych, klimatyzacyjnych oraz odnawialnych źródeł energii, dla użytkowników domowych oraz instalacji przemysłowych. Firma na świecie zatrudnia ponad 1000 osób i działa na 60 rynkach. W związku z rozwojem oddziału w Polsce poszukuje osoby na stanowisko:
Doradca techniczny
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: 37/14
Zadania:
nadzór nad techniczną stroną oferty handlowej firmy
wsparcie techniczne działu handlowego oraz klientów firmy
opracowanie materiałów technicznych i informacyjnych
współpraca z projektantami instalacji HVAC na terenie Polski
prowadzenie szkoleń
Wymagania:
wykształcenie wyższe kierunkowe: inżyniera sanitarna, ochrona środowiska
minimum 2-lata doświadczenia na podobnym stanowisku
praktyczna wiedza z zakresu CO, CWU, OZE, HVAC
dobra znajomość j. angielskiego
mile widziana znajomość j. włoskiego
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Doradztwo w zakresie oferowanych produktów; Obsługa klientów firmy; Praca w biurze i w terenie; Prowadzenie i organizowanie szkoleń produktowych dla klientów firmy; Prowadzenie szkoleń online; Uczestnictwo w eventach branżowych;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: Opracowywanie zamówień i sprzedaż części zamiennych Bieżąca obsługa Klienta Przyjmowanie zamówień Rozliczanie mechaników z pobranych części i materiałów Aktywny kontakt z klientem Obsługa magazynu Przygotowywanie części i materiały eksploatacyjne dla Mechaników...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
OBOWIĄZKI: prowadzenie punktu sprzedaży; sprzedaż detaliczna - obsługa Klienta; doradztwo w zakresie najlepszych dla Klienta rozwiązań; kontrola stanów magazynowych;
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM system; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
As a Customer Care Agent you will be responsible for managing inquiries from SME-sized merchants. Your tasks will include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products. We operate in several key CRM, ERP, and other customer-related systems, making...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und Nachbereitung in unserem CRM-System im Auge, damit dir nichts entgeht. Finden Sie heraus, was falsch läuft und bieten Sie...