Lugera & Makler od ponad 18 lat nieustannie wspiera swoich klientów nawet w najtrudniejszych procesach rekrutacyjnych. Z główna siedzibą na Słowacji Lugera & Makler aktywnie działa w regionie CEE: Słowacja, Czechy, Rumunia, Holandia, Armenia, Polska, Chorwacja i Serbia. Naszą pasją jest pomaganie ludziom. Naszą misją jest stałe zwiększanie oraz wykorzystywanie możliwości dodania wartości dla klientów, kandydatów, kolegów oraz innych zainteresowanych. Firma posiada licencję na dostarczanie usług rekrutacyjnych, wpis do agencji zatrudnienia nr 5311.
Naszym klientem jest międzynarodowa firma zajmująca ugruntowaną pozycję na rynku posiadająca główną siedzibą w Holandii oraz oddziały w Polsce, na Węgrzech, w Czechach i na Słowacji, której główną działalnością jest sprzedaż maszyn oraz instalacji przemysłowych mających zastosowanie w procesach produkcji. W ciągu swojej 50 letniej działalności firma zyskała reputację solidnego dostawcy, oferując nie tylko sprzedaż maszyn ale również doradztwo techniczne, zarządzanie projektami oraz serwis sprzedawanych urządzeń. W Polsce oddział istnieje od 1995 roku i w związku z ciągłym rozwojem, obecnie poszukuje doświadczonej i zmotywowanej osoby, która weźmie udział w dalszym rozwoju firmy.
(urządzenia procesowe i pakujące dla przemysłu czekoladowego i przemysłowych zakładów cukierniczych)
PR/000414
Lokalizacja: woj. mazowieckie
-
Sprzedaż urządzeń procesowych i pakujących dla przemysłu czekoladowego i przemysłowych zakładów cukierniczych (maszyny oraz instalacje przemysłowe)
-
Reprezentowanie firmy na rynku polskim oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów
-
Dbanie o kontakt i relacje z klientami
-
Współpraca z partnerami technologicznymi firmy w celu przedstawienia klientom najlepszych rozwiązań
-
Nawiązywanie nowych i utrzymywanie już istniejących kontaktów z przedstawicielami klientów
-
Budowanie długoterminowych relacji z klientem, badanie potrzeb
-
Wsparcie oraz doradztwo w kwestiach technicznych
-
Prowadzenie prezentacji
-
Przygotowywanie kontraktów
-
Nadzorowanie realizacji sprzedaży oraz opieki gwarancyjnej ( m.in. sprawdzanie maszyn zgodnie ze specyfikacją, uczestniczenie i nadzór nad procesem instalacji maszyn, monitorowanie zadowolenia klienta)
-
Minimum 5 lat doświadczenia w zakresie sprzedaży rozwiązań dla przemysłu
-
Wyższe wykształcenie techniczne, technologiczne (preferowane: mechanika, maszynoznawstwo, technologia żywności, automatyka lub podobne)
-
Udokumentowane doświadczenie użytkownikami instalacji przemysłowych
-
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
-
Ugruntowana wiedza i doświadczenie z zakresu zasad sprzedaży w sektorze B2B towarów technicznych o wysokim standardzie
-
Zorientowanie na realizację celów zarówno osobistych jak i firmowych
-
Mobilność oraz gotowość do podróży służbowych krajowych i zagranicznych
-
Dynamiczna i samodzielna osobowość
-
Perfekcyjne umiejętności komunikacji, prezentacji i negocjacji
-
Niezależność w działaniu
-
Proaktywna postawa, umiejętność identyfikacji problemów i ich systematycznego rozwiązywania
-
Prawo jazdy kat. B
-
Rozwojowa praca w międzynarodowym środowisku
-
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
-
Atrakcyjne wynagrodzenia oraz premia
-
Przyjazna atmosfera pracy
-
Samochód służbowy, laptop, telefon (również do użytku prywatnego)
-
Szkolenie wprowadzające