Od 2003r dostarczamy na rynku polskim rozwiązania z zakresu systemów elektroakustycznych, multimedialnych i konferencyjnych.
Reprezentujemy kilkunastu producentów z Europy, USA oraz CHRL.
Pracujemy wyłącznie B2B, z firmami o profilu instalacyjnym oraz handlowym z branży elektrycznej, telekomunikacyjnej i budowlanej.
Naszym celem jest osiągnięcie statusu lidera w grupie dystrybutorów systemów AV,
w osiągnięciu celu kluczowa jest dla nas wykształcona i doświadczona kadra, pracująca w komfortowych warunkach.
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za bepośrednie kontakty z obecnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych.
Podstawowe zadania:
- utrzymanie dobrych relacji z obecnymi klientami
- pozyskiwanie nowych klientów
- obsługa klientów
- wprowadzanie na rynek nowych produktów
- prezentacje i szkolenia dla klientów
- wsparcie techniczne klientów i kolegów z zespołu
Kandydat powinien charakteryzować się:
- minimum rocznym doświadczeniem w pracy w sprzedaży;
- wykształceniem technicznym;
- znajomością podstaw działania systemów elektroakustycznych;
- odpowiedzialnością i rzetelnością;
- umiejętnością samodzielnej organizacji pracy;
- łatwością nawiązywania relacji;
- komunikatywnością i umiejętnością pracy w zespole;
- gotowością do częstych wyjazdów służbowych;
- czynne prawo jazdy kat. B.
Proponujemy umowę o pracę na trzymiesięczny okres próbny, ze stałym wynagrodzeniem,
docelowo wynagrodzenie częściowo uzależnione od wyników pracy.
Do dyspozycji narzędzia: laptop, CRM, Office365, samochód, telefon i inne wg ustaleń.
Praca w biurze oraz na terenie kraju.