Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 20329)
Agencja zatrudnienia (nr licencji 20329)
Doradca techniczno-handlowy – rynek krajowy
Miejsce pracy: woj. śląskie
Nr ref.: 7-30-55731
Dla naszego Klienta, lidera w swojej branży, producenta i dostawcy urządzeń i rozwiązań technicznych, w związku z pozyskaniem nowych Klientów oraz powiększenia struktury w Polsce, poszukujemy Kandydata, który po okresie szkolenia podejmie pracę na stanowisku: Doradca techniczno-handlowy – rynek krajowy.
Zakres obowiązków:
- zakres obowiązków na stanowisku dotyczy przede wszystkim obszaru pozyskiwania nowych Klientów i sprzedaży, jak również podtrzymywania i budowania długoterminowych relacji z istniejącymi Klientami (m.in. zainicjowanie kontaktu, zbadanie potrzeb Klienta, sprawdzenia możliwości wykonawczych, analiza dokumentacji technicznej, doradztwo techniczne, kalkulacja i przedstawienie oferty, wynegocjowania warunków kontraktu)
- koordynowanie przepływu informacji pomiędzy Klientami a wewnętrznymi działami firmy (m.in. działem obsługi klienta, logistyki, planowania, finansowym, R&D, działem technicznym)
- koordynowanie procesów związanych z pozyskiwaniem nowych Klient na rynku krajowym (praca mobilna ok. 30%; praca stacjonarna ok. 70%)
- bezpośredni kontakt z Klientami, doradztwo, budowanie pozytywnych relacji biznesowych
- tworzenie raportów wykonanych prac zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami
- promowanie firmy w czasie wystaw, konferencji i targów branżowych w Polsce i za granicą
- budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku
Wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne (mile widziane także osoby studiujące zaocznie)
- znajomość języka angielskiego na poziomie A2/B1
- czynne prawo jazdy (praca będzie miała charakter częściowo mobilny)
- praca ta dedykowana jest dla osób, które lubią mobilny charakter pracy, stały kontakt z Klientami, chciałyby rozwijać się w firmie oferującej zróżnicowane rozwiązania i urządzenie techniczne, chcą zdobyć pierwsze doświadczenie zawodowe w firmie o płaskiej strukturze, oferującej bogaty pakiet szkoleń i szeroki zakres obowiązków
- praca ta dedykowana jest także dla osób, które mają już pewne doświadczenie sprzedażowe, ale chciałby związać się z organizacją o płaskiej strukturze, w której będą miały szeroki zakres obowiązków i decyzyjności, dużą samodzielność w działaniu, możliwości implementowania sprawdzonych rozwiązań
Informacje dodatkowe:
- możliwość podjęcia zatrudnienia w zależności od preferencji pracownika (B2B lub umowa o pracę)
- wynagrodzenie składające się z podstawy i premii
- bogaty pakiet specjalistycznych szkoleń
- pakiet świadczeń socjalnych, w tym możliwość uczestnictwa w licznych eventach firmowych
- udział w ciekawych projektach podnoszących kwalifikacje zawodowe
- samodzielne stanowisko pracy z możliwością wdrażania własnych pomysłów i inicjatyw
- bardzo dobra atmosfera pracy tworzona przez zgrany zespół profesjonalistów
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych dzięki merytorycznemu wsparciu ekspertów posiadających wieloletnie doświadczenie w swojej branży
- możliwość stałego podnoszenia kompetencji językowych
- praca w rozpoznawanej, stabilnej firmie, znajdującej się w fazie dużego wzrostu i poszerzania gamy odbiorców
- narzędzia pracy: samochód, laptop, telefon komórkowy
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku
pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".