Ogłoszenie numer: 6412839, z dnia 2022-02-07
VKS Księgowość - to biuro rachunkowe łączące w sobie innowacyjność z dużym doświadczeniem i profesjonalizmem. Tworzymy własne oprogramowanie mające na celu pomóc jak księgowym tak i klientam naszego biura w zarządzaniu firmą, finansami, czasem. Pomagamy przedsiębiorcom zmniejszyć czas spędzony nad księgowością do minimum, a naszych pracowników zapewniamy wszystkim, żeby praca przebiegła z przyjemnością i atmosfera nie przypominała sztywnego korpo:)
Doradca podatkowy
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska
- Udział w spotkaniach z klientami, dyskusjach o kluczowych zmianach podatkowych
- Przygotowywanie opinii oraz analiz podatkowych,
- Bieżące śledzenie zmian podatkowych i udział - w ramach zespołu - w tworzeniu nowych produktów podatkowych
- Prowadzenie i nadzór rozliczeń podatkowych spółek i jednoosobowych działalności gospodarczych (PIT, CIT, VAT, etc),
- Przeprowadzenie przeglądów podatkowych,
- Udział w projektach mających na celu optymalizację procesów podatkowych naszych Klientów,
- Efektywna komunikacja z Klientami oraz współpracownikami,
- Nadzorowanie pracy oraz rozwijanie mniej doświadczonych członków zespołu.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe,
- Min. 2-letnie doświadczenie w firmie świadczącej usługi doradztwa podatkowego,
- Wiedza w obszarze podatku CIT oraz VAT (uprawnienia doradcy podatkowego oraz znajomość księgowości będą dodatkowym atutem),
- Bardzo dobra znajomość MS Excel,
- Umiejętności analityczne,
- Umiejętność identyfikowania problemów i poszukiwania niestandardowych rozwiązań,
- Umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji,
- Aktywne podejmowanie zadań, kreatywne podejście do nich oraz umiejętność pracy w zespole,
- Orientacja na klienta,
- Łatwość nawiązywania i utrzymywania kontaktów.
Oferujemy
- Pełny etat
- Umowa o pracę lub B2B
- Praca hybrydowa
- Atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów
- możliwość pracy zdalnej
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.