Zależy Ci na zdobyciu doświadczenia zawodowego?
Ważny jest dla Ciebie rozwój zawodowy i zrobienie kariery na jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się rynków?
Chcesz pracować w młodym, dynamicznym zespole?
Dołącz do nas i zostań
Osoby zatrudnione na tym stanowisku będą odpowiedzialne za telefoniczną obsługę klienta, sprzedaż, udzielanie informacji, przeprowadzanie ankiet.
- Znajomość obsługi komputera
- Umiejętności i predyspozycje sprzedażowe
- Silna motywacja do pracy i zorientowanie na osiąganie wyznaczonych celów
- Komunikatywność
- Doświadczenie w telefonicznej sprzedaży będzie dodatkowym atutem
- Stabilne zatrudnienie
- Atrakcyjny system premiowy
- Możliwość rozwoju i awansu na stanowiska specjalistyczne i kierownicze
- Pracę w młodym, dynamicznym zespole
- System profesjonalnych szkoleń oraz stałe wsparcie doświadczonych trenerów
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.