- pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie
- pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych
- dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań klientów
- wspierasz klientów w codziennym bankowaniu z wykorzystaniem narzędzi bankowości internetowej i mobilnej
- dbasz o najwyższą jakość świadczonych usług
- masz doświadczenie w sprzedaży usług finansowych
- możesz się pochwalić bardzo dobrymi wynikami w sprzedaży i obsłudze klienta
- tak jak my, stawiasz na pracę zespołową i dobrze się w niej czujesz
- masz wykształcenie średnie lub wyższe
- Karta Multisport
- Opieka medyczna
- System szkoleń i programów rozwojowych
- Dodatkowo: kultura, pasje oraz największy Klub Korzyści
Poznaj
Credit Agricole Bank Polska S.A.
Credit Agricole Bank Polska to bank detaliczny, koncentrujący swoje działania na budowaniu długoterminowych relacji z klientami, profesjonalnym doradztwie oraz przyjaznej obsłudze. Umożliwia korzystanie ze swoich produktów i usług poprzez wszystkie kanały dostępu: bankowość elektroniczną (serwis internetowy), telefon (Infolinia) oraz sieć ponad 440 placówek bankowych.