Doradca Klienta
Miejsce pracy: Tarnowskie Góry
Nr ref.: DK/01/TAR/GOR
Opis stanowiska
- pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie
- pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych
- dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań klientów
- wspierasz klientów w codziennym bankowaniu z wykorzystaniem narzędzi bankowości internetowej i mobilnej
- dbasz o najwyższą jakość świadczonych usług
Pracujemy zespołowo w Placówce, ale jesteśmy także częścią większego Regionu. Wspólnie działamy na rzecz naszych Klientów oferując produkty i usługi z obszaru bankowości detalicznej, małych i średnich przedsiębiorstw oraz agrobiznesu.
Wymagania
- masz doświadczenie w sprzedaży usług finansowych
- możesz się pochwalić bardzo dobrymi wynikami w sprzedaży i obsłudze klienta
- tak jak my, stawiasz na pracę zespołową i dobrze się w niej czujesz
- masz wykształcenie średnie lub wyższe
Oferujemy
- umowę o pracę
- pracę stacjonarną w placówce bankowej od poniedziałku do piątku, zgodnie z ustalonym grafikiem
- system wynagradzania, który obejmuje: wynagrodzenie stałe i miesięczne premie sprzedażowe,
- program wdrożenia oraz pakiet szkoleń
- możliwość rozwoju kariery poprzez wydarzenia, programy rozwojowe, akademie, ścieżki karier i rekrutacje wewnętrzne w różnych obszarach banku i Grupy Credit Agricole w Polsce
- programy wellbeingowe, platformę wsparcia psychologicznego
- działania CSRowe, akcje #mniejplastiku, 5 dni w roku dodatkowo wolnych na wolontariat
- pracę w miejscu, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć czy jakąkolwiek inną cechę
- pracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań
Poznaj
Credit Agricole Bank Polska S.A.
Credit Agricole Bank Polska to bank detaliczny, koncentrujący swoje działania na budowaniu długoterminowych relacji z klientami, profesjonalnym doradztwie oraz przyjaznej obsłudze. Umożliwia korzystanie ze swoich produktów i usług poprzez wszystkie kanały dostępu: bankowość elektroniczną (serwis internetowy), telefon (Infolinia) oraz sieć ponad 440 placówek bankowych.