Poczta Polska S.A.
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Do zadań pracownika będzie należeć:
- realizacja nałożonych planów sprzedażowych,
- profesjonalna obsługa Klienta w zakresie sprzedaży produktów Banku Pocztowego S.A. oraz produktów ubezpieczeniowych,
- udzielanie informacji o świadczonych usługach i produktach finansowych oraz ubezpieczeniowych,
- sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanej sprzedaży produktów.
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia minimum średniego (preferowane wyższe),
- doświadczenia w sprzedaży usług i produktów finansowych oraz ubezpieczeniowych,
- nastawienia na realizację wyznaczonych celów
- wysokiej orientacji na klienta,
- skuteczności w dążeniu do rezultatów,
- komunikatywność, dobrej organizacji pracy własnej.
Mile widziane:
- doświadczenie na podobnym stanowisku,
- znajomość lokalnego rynku bankowego i ubezpieczeniowego,
- wiedza z zakresu produktów bankowych i ubezpieczeniowych.
W zamian oferujemy:
- pakiet świadczeń socjalnych,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- pracę w dużej, renomowanej, rozwijającej się firmie.
Zachęcamy do udziału w rekrutacji także osoby z orzeczoną niepełnosprawnością, które spełniają określone powyżej kryteria kwalifikacyjne.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym