- Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu.
- Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat, mail oraz połączenia telefoniczne.
- Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów.
- Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klienta.
- Aktywne komunikowanie się w zespole oraz wsparcie członków zespołu.
- Przedsprzedażowa i posprzedażowa obsługa klienta.
- Utrzymywanie wysokiej jakości powierzonych zadań w kontakcie z klientem.
- Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta lub w pracy o podobnym charakterze mile widziane.
- Biegła znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie.
- Znajomość języka angielskiego min. B1+/B2 do komunikacji w zespole.
- Doskonałe umiejętności interpersonalne i wielozadaniowość.
- Umiejętność pracy samodzielnej jak i w zespole.
- Motywacja i chęć do pracy oraz do nauki.
- Doskonała umiejętność obsługi komputera oraz MS Office.
- Praca z biura w Warszawie.
- Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej organizacji.
- Pracę zmianową od poniedziałku do niedzieli w godzinach 9.00-21:00.
- Studenci mile widziani.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.