Ogłoszenie numer: 810655, z dnia 2015-09-25
Bank BPH oferuje produkty i usługi klientom indywidualnym, korporacyjnym oraz małym i średnim przedsiębiorstwom. W jego ofercie znajdują się konta osobiste, rachunki oszczędnościowe, lokaty i produkty inwestycyjne, kredyty gotówkowe i hipoteczne oraz karty kredytowe, a także produkty kompleksowej obsługi finansowej przedsiębiorstw. Klienci Banku mogą korzystać zarówno z sieci ponad 400 oddziałów i placówek partnerskich, jak również z bankowości internetowej oraz telefonicznej.
Bank BPH jest obecny na polskim rynku od ponad 20 lat. Jego akcje są notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, a od kilku lat wchodzą w skład elitarnego grona spółek giełdowych tworzących Indeks RESPECT, który skupia firmy wyróżniające się pod względem ładu korporacyjnego i społecznej odpowiedzialności.
Bank BPH jest częścią grupy kapitałowej GE, jednej z największych korporacji na świecie.
Placówka w Tarnowie przy ul. Sikorskiego 6 od 2 lat rokrocznie zwycięża w rankingu placówek Banku BPH.
Placówka w Krakowie istniejąca na os. Bohaterów Września od grudnia 2014 roku zdążyła już na stałe zaistnieć zarówno na krakowskim rynku bankowym, jak i w strukturach Banku BPH, w ciągu pierwszych 3 miesięcy działania klasyfikując się na 9-tym miejscu rankingu placówek Bank BPH.
Placówka w Rudzie Śląskiej, która rozpoczęła działalność w sierpniu 2015 roku, jest największą placówką w tym mieście, dedykowaną również do mobilnej obsługi przedsiębiorców z rejonu Górnego Śląska.
Doradca Klienta
Miejsce pracy: małopolskie, Tarnów, Kraków
Nr Ref.: małopolskie
Opis stanowiska
Osoba zatrudniona na stanowisku doradcy klienta będzie odpowiedzialna za:
- aktywną sprzedaż produktów bankowych w obszarze klientów detalicznych, w tym z wykorzystaniem telemarketingu i sprzedaży bezpośredniej,
- realizację zadań sprzedażowych,
- inicjowanie działań wspierających sprzedaż,
- organizowanie i uczestnictwo w prezentacjach, spotkaniach z klientami,
- pozyskiwanie i profesjonalną obsługę klientów,
- kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku,
- przestrzeganie procedur i standardów,
- obsługę kasowo-dysponencką.
Wymagania
- znajomość technik sprzedaży i negocjacji,
- wykształcenie min. średnie,
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz silna motywacja do działania,
- znajomość obsługi komputera (MS Office),
- ambicja i zaangażowanie w realizowaniu celów sprzedażowych,
- mile widziane doświadczenie w sprzedaży,
- mile widziane: znajomość ekonomii i rynku finansowego.
Oferujemy
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- szerokie możliwości rozwoju oraz uczestnictwa w licznych szkoleniach,
- atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od osiąganych wyników,
- możliwość uzyskiwania dodatkowych benefitów ze strony Banku dzięki w pracy w jednej z najlepszych placówek w Polsce.
Wynagrodzenie
Od 4000 do 8000 PLN