Twój zakres obowiązków nawiązywanie i zarządzanie długotrwałymi relacjami z klientami; Realizacja planów sprzedażowych; Budowanie marki własnej oraz marki firmy; Podnoszenie kwalifikacji zawodowych w oparciu o szkolenia w firmie; Efektywne zarządzanie własnym czasem; Zarządzanie...
Twój zakres obowiązków nawiązywanie i zarządzanie długotrwałymi relacjami z klientami; Realizacja planów sprzedażowych; Budowanie marki własnej oraz marki firmy; Podnoszenie kwalifikacji zawodowych w oparciu o szkolenia w firmie; Efektywne zarządzanie własnym czasem; Zarządzanie...
Twój zakres obowiązków nawiązywanie i zarządzanie długotrwałymi relacjami z klientami; Realizacja planów sprzedażowych; Budowanie marki własnej oraz marki firmy; Podnoszenie kwalifikacji zawodowych w oparciu o szkolenia w firmie; Efektywne zarządzanie własnym czasem; Zarządzanie...
Twoje zadania: Doradztwo i obsługa jako pierwsza linia pomocy dla klientów i sklepów; Odpowiadanie na wszystkie pytania dotyczące procesu zamawiania; Zarządzanie komunikacją z klientami za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak telefon, mail lub czat; Twój profil: Bardzo dobre...
Co będzie należało do Twoich obowiązków? Sprzedaż specjalistycznych książek poprzez telefon. - Nie kontaktujemy się z osobami prywatnymi tylko z jednostkami publicznymi i biznesowymi. Utrzymywanie przyjaznych stosunków z klientami. Budowanie dobrego wizerunku firmy. Czekamy na Ciebie!...
Twój zakres obowiązków: odpowiedzialność za poziom sprzedaży i satysfakcję klientów, zarówno na powierzonym terenie, jak i w obsługiwanym oddziale TrokenTech rozwój sprzedaży na powierzonym terenie (rozwój portfolio klientów, jak i asortymentu) realizacja założonego budżetu...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 500 - 9 500 zł brutto/mies. rekrutacja online
1 godz.
Zakres obowiązków: Udzielanie odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wymagania: Umiejętność obsługi komputera. Biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1). Stałe łącze internetowe, w technologii...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
Begleiten Sie uns bei Foundever! Foundever ist eines der führenden Unternehmen, das Lösungen in den Bereichen Business Process Outsourcing, digitales Marketing, Training und Talentmanagement, Technologie und Innovation, Beratung und Analyse anbietet! Deutschsprachiger Verantwortlicher für...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat
1 godz.
Główne zadania realizowane na stanowisku: nadawanie opłat czesnego, naliczanie przysługujących zniżek, korygowanie nadanych płatności, przeksięgowania na kontach studenckich, przygotowywanie i obsługa zwrotów nadpłat, weryfikowanie stanu płatności studentów, przygotowywanie listy...
Opis stanowiska pracy / zadania: Aktywne pozyskiwanie dystrybutorów/hurtowników na terenie Polski (branża food). Negocjacje warunków handlowych. Przygotowywanie ofert handlowych. Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami. Realizacja planów sprzedażowych. Raportowanie pracy...
Twój zakres obowiązków nawiązywanie i zarządzanie długotrwałymi relacjami z klientami; Realizacja planów sprzedażowych; Budowanie marki własnej oraz marki firmy; Podnoszenie kwalifikacji zawodowych w oparciu o szkolenia w firmie; Efektywne zarządzanie własnym czasem; Zarządzanie...
Twój zakres obowiązków nawiązywanie i zarządzanie długotrwałymi relacjami z klientami; Realizacja planów sprzedażowych; Budowanie marki własnej oraz marki firmy; Podnoszenie kwalifikacji zawodowych w oparciu o szkolenia w firmie; Efektywne zarządzanie własnym czasem; Zarządzanie...
Twój zakres obowiązków nawiązywanie i zarządzanie długotrwałymi relacjami z klientami; Realizacja planów sprzedażowych; Budowanie marki własnej oraz marki firmy; Podnoszenie kwalifikacji zawodowych w oparciu o szkolenia w firmie; Efektywne zarządzanie własnym czasem; Zarządzanie...
Twoje zadania: Doradztwo i obsługa jako pierwsza linia pomocy dla klientów i sklepów; Odpowiadanie na wszystkie pytania dotyczące procesu zamawiania; Zarządzanie komunikacją z klientami za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak telefon, mail lub czat; Twój profil: Bardzo dobre...
Co będzie należało do Twoich obowiązków? Sprzedaż specjalistycznych książek poprzez telefon. - Nie kontaktujemy się z osobami prywatnymi tylko z jednostkami publicznymi i biznesowymi. Utrzymywanie przyjaznych stosunków z klientami. Budowanie dobrego wizerunku firmy. Czekamy na Ciebie!...
Twój zakres obowiązków: odpowiedzialność za poziom sprzedaży i satysfakcję klientów, zarówno na powierzonym terenie, jak i w obsługiwanym oddziale TrokenTech rozwój sprzedaży na powierzonym terenie (rozwój portfolio klientów, jak i asortymentu) realizacja założonego budżetu...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 500 - 9 500 zł brutto/mies. rekrutacja online
1 godz.
Zakres obowiązków: Udzielanie odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wymagania: Umiejętność obsługi komputera. Biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1). Stałe łącze internetowe, w technologii...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
Begleiten Sie uns bei Foundever! Foundever ist eines der führenden Unternehmen, das Lösungen in den Bereichen Business Process Outsourcing, digitales Marketing, Training und Talentmanagement, Technologie und Innovation, Beratung und Analyse anbietet! Deutschsprachiger Verantwortlicher für...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat
1 godz.
Główne zadania realizowane na stanowisku: nadawanie opłat czesnego, naliczanie przysługujących zniżek, korygowanie nadanych płatności, przeksięgowania na kontach studenckich, przygotowywanie i obsługa zwrotów nadpłat, weryfikowanie stanu płatności studentów, przygotowywanie listy...
Opis stanowiska pracy / zadania: Aktywne pozyskiwanie dystrybutorów/hurtowników na terenie Polski (branża food). Negocjacje warunków handlowych. Przygotowywanie ofert handlowych. Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami. Realizacja planów sprzedażowych. Raportowanie pracy...