Poczta Polska S.A.
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Doradca Klienta
Miejsce pracy: Reda
Nr Ref.: KW3/DK/Reda/2014
Do zadań pracownika będzie należeć:
- realizacja nałożonych planów sprzedażowych,
- profesjonalna obsługa Klienta w zakresie sprzedaży produktów ubezpieczeniowych,
- udzielanie informacji o świadczonych usługach i produktach ubezpieczeniowych,
- sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanej sprzedaży produktów.
Od kandydatów oczekujemy:
- minimum średniego wykształcenia,
- doświadczenia w sprzedaży usług i produktów ubezpieczeniowych,
- nastawienia na realizację wyznaczonych celów,
- łatwości nawiązywania kontaktów i budowania długotrwałych relacji z Klientem,
- dobrej organizacji pracy własnej.
W zamian oferujemy:
- możliwość rozwoju zawodowego w obszarze usług ubezpieczeniowych,
- bogatą ofertę szkoleniową z zakresu usług ubezpieczeniowych,
- atrakcyjny system wynagradzania,
- pracę na pełen etat w jednozmianowym systemie.
Inne oczekiwania:
- mile widziana znajomość lokalnego rynku ubezpieczeniowego.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym