- KONTAKTUJESZ SIĘ Z KLIENTAMI, KTÓRZY SAMI SIĘ DO NAS ZGŁOSILI
- Nie musisz zakładać własnej działalności gospodarczej
- Realizujesz się wykorzystując zdobyte dotąd doświadczenie
- Twoje zaangażowanie oraz pasja są doceniane i gratyfikowane
- Zyskujesz stabilne zatrudnienie z możliwością rozwoju zawodowego
- Podnosisz swoje kompetencje przez specjalnie zaprojektowane treningi produktowe oraz indywidualnie dopasowane szkolenia
- Twoje wynagrodzenie oparte jest na podstawie oraz bonusach
- Otrzymujesz stałe wsparcie ze strony przełożonych w atmosferze współpracy i partnerstwa
- Masz możliwość dostosować godziny pracy do swoich innych obowiązków
- Na Twoje wynagrodzenie składa się podstawa oraz system bonusowy
- Sprzedaż produktów ubezpieczeniowych przez telefon, klientom, którzy wcześniej sami wyrazili chęć poznania oferty
- Realizacja celów sprzedażowych
- Spełnianie standardów jakości obsługi klienta
- Budowanie długotrwałych relacji z klientem
- Wykształcenie min. Średnie
- Zaangażowanie i zorientowanie na sukces
- Umiejętność nawiązywania relacji z klientem
- Zdolność efektywnego badania potrzeb klienta oraz doświadczenie w telefonicznej prezentacji produktów
- Doświadczenie w branży ubezpieczeniowej, call centre lub obsłudze klienta
- Niekaralność
Poznaj
4Life Direct sp. z o.o.
Jesteśmy agencją ubezpieczeniową, istniejemy na rynku polskim od 2009 roku i pośredniczymy w sprzedaży prostych i przystępnych cenowo ubezpieczeń na życie. Od 2020 roku współpracujemy z Towarzystwem Ubezpieczeniowym Generali Życie S. A. Polski oddział ma swoje biuro w Warszawie przy ul. Chmielnej 132/134.
W ciągu ostatnich lat wypracowaliśmy unikalny model biznesowy, wyróżniający się wyjątkową strategią kontaktu z Klientem. Pomagamy zainteresowanym osobom uzyskiwać potrzebne informacje i podejmować przemyślane decyzje przy wyborze ubezpieczeń na życie. Cały proces zakupu ubezpieczenia przebiega zdalnie, a Klient może się ubezpieczyć bez wychodzenia z domu. Zaufanie i satysfakcja Klientów są dla nas najważniejsze