specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Opis stanowiska Doradztwo oraz aktywa sprzedaż produktów z marki premium (drzwi, schody i podłogi dębowe). Budowanie i utrzymanie pozytywnych relacji z Klientem poprzez najlepszą obsługę klienta na każdym etapie sprzedaży (kontakt bezpośredni, mailowy oraz telefoniczny). Aktywne...
Twoje zadania: Doradztwo i obsługa jako pierwsza linia pomocy dla klientów i sklepów; Odpowiadanie na wszystkie pytania dotyczące procesu zamawiania; Zarządzanie komunikacją z klientami za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak telefon, mail lub czat; Twój profil: Bardzo dobre...
Co będzie należało do Twoich obowiązków? Sprzedaż specjalistycznych książek poprzez telefon. - Nie kontaktujemy się z osobami prywatnymi tylko z jednostkami publicznymi i biznesowymi. Utrzymywanie przyjaznych stosunków z klientami. Budowanie dobrego wizerunku firmy. Czekamy na Ciebie!...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Grupa Inditex - właściciel marek ZARA, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, ZARA Home oraz Uterqüe, wyznaczających najnowsze trendy w modzie. Posiadamy ponad 7.000 sklepów zlokalizowanych w 96 krajach.
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Doradca Klienta
Gdańsk
Dołączając do jednego z naszych zespołów będziesz odpowiedzialny m.in. za:
dbanie o pozytywne doświadczenie klienta,
realizację planów sprzedażowych,
wygląd i wystrój sklepu.
Jeśli jesteś osobą:
pozytywnie nastawioną do życia,
nie bojącą się szybkiego tempa pracy,
lubiącą pracę z ludźmi i produktem,
odpowiedzialną i zaangażowaną w pracę,
która chce rozwijać się zawodowo.
Warunki zatrudnienia:
umowa o pracę bez okresu próbnego
atrakcyjny system wynagrodzeń
elastyczne godziny pracy
możliwość udziału w programie rozwojowym
Benefity:
rabat we wszystkich sklepach Grupy Inditex
modowy uniform na każdy sezon
prywatna opieka medyczna
karta sportowa w atrakcyjnej cenie
bony Inditex na urodziny i święta
ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Opis stanowiska Doradztwo oraz aktywa sprzedaż produktów z marki premium (drzwi, schody i podłogi dębowe). Budowanie i utrzymanie pozytywnych relacji z Klientem poprzez najlepszą obsługę klienta na każdym etapie sprzedaży (kontakt bezpośredni, mailowy oraz telefoniczny). Aktywne...
Twoje zadania: Doradztwo i obsługa jako pierwsza linia pomocy dla klientów i sklepów; Odpowiadanie na wszystkie pytania dotyczące procesu zamawiania; Zarządzanie komunikacją z klientami za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak telefon, mail lub czat; Twój profil: Bardzo dobre...
Co będzie należało do Twoich obowiązków? Sprzedaż specjalistycznych książek poprzez telefon. - Nie kontaktujemy się z osobami prywatnymi tylko z jednostkami publicznymi i biznesowymi. Utrzymywanie przyjaznych stosunków z klientami. Budowanie dobrego wizerunku firmy. Czekamy na Ciebie!...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...