Doradca Klienta
Centrum Korporacyjne
Miejsce pracy: Gdańsk
Nr ref.: Cen/2019/519
Czy wiesz, że Bank Pekao SA…
Został założony w 1929 roku i jest jedną z największych instytucji finansowych Europy Środkowo-Wschodniej. To lider segmentu Private Banking oraz wiodący bank korporacyjny, w którym niemal co druga firma w Polsce prowadzi swój rachunek. Bank, obsługuje także ponad 5,5 mln Klientów detalicznych. W ramach grupy kapitałowej działa kilkanaście spółek będących liderami w zakresie działalności maklerskiej, leasingu, faktoringu i inwestycji finansowych.Jako pierwszy udostępnił w Polsce bankomat, wydał pierwszą kartę kredytową, uruchomił biuro maklerskie, zastosował w praktyce biometrię w bankowości a także wprowadził, jako pierwszy kartę wielowalutową i płatności HCE. Od 1998 roku obecny jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie - notowany w ramach indeksu WIG20.
Zatrudnia blisko 15 tys. pracowników i jest jednym z większych pracodawców w Polsce. Kolejny rok z rzędu otrzymał tytuł Top Employer. To prestiżowe wyróżnienie dla najlepszych pracodawców na rynku.
Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:
- Masz wykształcenie wyższe, preferowane kierunki ekonomiczne
- Posiadasz wiedzę z zakresu analizy ekonomiczno-finansowej firm
- Znasz techniki sprzedaży i umiejętności w zakresie prowadzenia negocjacji
- Potrafisz budować i podtrzymywać trwałe i efektywne relacji z Klientami
- Masz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Znasz bardzo dobrze język angielski
- Znasz dobrze pakiet MS Office
- Jesteś komunikatywny/a i samodzielny/a
- Jesteś nastawiony/a na osiąganie bardzo dobrych wyników i masz dobrą organizację własnej pracy
- Umiesz radzić sobie w sytuacjach stresowych
- Umiesz pracować w zespole
- Prawo jazdy kat. B
Z naszej strony możesz liczyć na:
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania oraz nagrody za działania sprzedażowe
- Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach
- Kartę MultiSport i Ubezpieczenie Grupowe na korzystnych warunkach
- System szkoleń i programów rozwojowych
- Dostęp do Wewnętrznej Giełdy Pracy
- Możliwość pracy zdalnej
- Przyjazną atmosferę w pracy
W naszym zespole będziesz odpowiadać za:
- Zarządzanie portfelem Klientów Korporacyjnych – obsługa obecnych i pozyskiwanie nowych
- Aktywna sprzedaż produktów bankowych - samodzielnie i we współpracy ze Specjalistami Produktowymi
- Doradztwo w zakresie finansowania działalności bieżącej i inwestycyjnej Klientów Korporacyjnych (przygotowywanie aplikacji kredytowych, bieżący monitoring kredytów i sytuacji finansowej Klientów)
- Dbałość o stałe podnoszenie jakości obsługi Klientów oraz odpowiedzialność za podnoszenie ich satysfakcji zgodnie ze standardami przyjętymi w Banku
Analizujemy każdą aplikację.
Jednak skontaktujemy się tylko z wybrnymi osobami.
Jednak skontaktujemy się tylko z wybrnymi osobami.