Najnowsze oferty pracy

  • Doradca Klienta ds. Aranżacji Wnętrz

    SKLEPY KOMFORT S.A.   Szczecin, Wiosenna    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Twoje zadania: Obsługa i doradztwo dla klientów; Realizacja planów sprzedażowych; Zarządzanie dokumentacją sprzedaży; Edukacja dotycząca produktów; Przyjmowanie i eksponowanie towarów;
  • Doradca Klienta ds. Aranżacji Wnętrz

    SKLEPY KOMFORT S.A.   Lipnik (pow. stargardzki, gm. Stargard), k. Stargardu    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Twoje zadania: Obsługa i doradztwo dla klientów; Realizacja planów sprzedażowych; Zarządzanie dokumentacją sprzedaży; Edukacja dotycząca produktów; Przyjmowanie i eksponowanie towarów;
  • Doradca Klienta ds. Aranżacji Wnętrz

    SKLEPY KOMFORT S.A.   Koszalin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Twoje zadania: Obsługa i doradztwo dla klientów; Realizacja planów sprzedażowych; Zarządzanie dokumentacją sprzedaży; Edukacja dotycząca produktów; Przyjmowanie i eksponowanie towarów;
  • Międzynarodowy konsultant klienta ze znajomością języka niemieckiego

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Na początku przejdziesz 6-tygodniowe szkolenie, na którym poznasz produkty oraz nauczysz się jak wykonywać swoją pracę; Będziesz odpowiadać na telefony klientów - wyłącznie połączenia przychodzące; Pomagać w rozwiązywaniu problemów technicznych i usterek związanych z produktami...
  • Opiekun Klienta

    SKLEPY KOMFORT S.A.   Szczecin, Wiosenna    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    21 godz.
    Zakres obowiązków: Profesjonalne doradztwo i kompleksowa obsługa klienta; Realizacja celów sprzedażowych; Dbałość o dokumentację sprzedażową i posprzedażową; Doskonalenie wiedzy produktowej; Przyjmowanie dostaw i rozmieszczenie towaru na sali sprzedaży;
  • Doradca Klienta

    Adreams M. Smerda Sp.k.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 9 000 zł brutto/mies.
    21 godz.
    Twoje zadania: dobór produktów do potrzeb klientów zapewnienie kompleksowej obsługi poprzez polecanie akcesoriów oraz usług dodatkowych; prowadzenie rozmów handlowych zgodnie z naszymi standardami przyjmowanie dostaw; ekspozycja towarów; dbanie o ład i porządek w elektromarkecie; Od Ciebie...
  • Agent Nieruchomości

    RE/MAX Polska   Kołobrzeg, Koszalin, Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  rekrutacja online
    21 godz.
    Co otrzymasz jako agent nieruchomości RE/MAX? wiedzę, która da Ci możliwość pracowania TYLKO na umowach ekskluzywnych, tzw. na wyłączność europejskie certyfikowane szkolenia podstawowe, dzięki którym będziesz profesjonalnym, skutecznym agentem nieruchomości przeprowadzającym...
  • Treasury & Payments Consultant

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Your main area of responsibility in this position will include: Provide expert advice and support to the treasury and payments operational team, fostering their development and enhancing their skill sets. Conduct training sessions on cash management practices, financial instruments, and compliance...
  • Pracownik Tymczasowy

    Adreams M. Smerda Sp.k.   Szczecin    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa zlecenie  tymczasowa/dodatkowa
    1 dni
    Twoje zadania: Do Twoich głównych zadań będzie należało wsparcie zespołu sklepu w doradzaniu Klientom i sprzedaży towaru, ale także: zabezpieczanie towaru przed uszkodzeniami i kradzieżą przyjmowanie dostaw i przygotowywanie produktów do ekspozycji metkowanie i etykietowanie produktów...
  • Przedstawiciel / Przedstawicielka ds. Sprzedaży ubezpieczeń majątkowych

    TUiR Allianz Polska S.A.   Szczecin    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa agencyjna / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje Zadania: Pozyskiwanie klientów: Aktywne zdobywanie nowych klientów i budowanie z nimi trwałych relacji, zapewniając najwyższą jakość obsługi. Indywidualne oferty ubezpieczeniowe: Tworzenie ofert idealnie dopasowanych do potrzeb klientów, gwarantujących im najlepszą ochronę....
Zobacz więcej ofert pracy

Doradca Klienta

Masterlease
Szczecin
praca stacjonarna
1767 dni temu

 

Masterlease od kilku lat jest jednym z liderów rynku leasingu i wynajmu długoterminowego samochodów. Oferujemy nowoczesne produkty finansowe wraz z usługami dodatkowymi. Specjalizujemy się w finansowaniu samochodów do 3,5 t oraz w zarządzaniu flotą. Naszymi klientami są najlepsze firmy polskie oraz międzynarodowe koncerny dbające o jakość i osiągające sukcesy w biznesie. Dostarczanie samochodów klientom to nasz cel. Samochody to nasza pasja.

 

W związku z rozwojem firmy, obecnie poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:

 

Doradca Klienta
Miejsce pracy: Szczecin

Wymagania:

  • Wykształcenie minimum średnie (preferowane wyższe)
  • Doświadczenie w branży motoryzacyjnej min. 3 lata
  • Znajomość branży finansowej będzie dodatkowym atutem
  • Umiejętność aktywnego pozyskiwania klientów
  • Umiejętność prowadzenia spotkań handlowych
  • Komunikatywność, łatwość budowania relacji
  • Determinacja w osiąganiu celu
  • Odpowiedzialność i samodzielność w realizacji zadań
  • Sumienność i wysoka kultura osobista
  • Dobra znajomość obsługi komputera
  • Prawo jazdy kat. B
  • Doświadczenie w sprzedaży

Mile widziane:

  • Znajomość języka angielskiego – minimum na poziomie komunikatywnym
  • Doświadczenie w branży motoryzacyjnej lub finansowej

Główne czynności:

  • Prowadzenie procesu sprzedaży produktów grupy Masterlease
  • Telefoniczna i mailowa obsługa klientów firmy
  • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji z nimi
  • Ofertowanie i negocjacje z klientami
  • Współpraca i podtrzymywanie relacji handlowych z klientami i dostawcami
  • Wspieranie przełożonego w raportowaniu, rozwiązywaniu problemów i projektach usprawniających pracę

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od osiąganych wyników
  • Realne szanse rozwoju
  • Niezbędne narzędzia do wykonywania obowiązków
  • Pracę w firmie o uznanej pozycji na rynku
Klauzula informacyjna
Jeżeli chcesz aplikować na stanowisko podane w ogłoszeniu, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez spółkę Prime Car Management S.A., realizującą proces rekrutacji, z siedzibą w Gdańsku przy ul. Polanki 4 - jako Administratora moich danych osobowych - zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych złożonych przeze mnie w związku z ubieganiem się o zatrudnienie – na potrzeby toczącego się procesu rekrutacyjnego. Udzielenie zgody jest dobrowolne, jednak jest niezbędne w celu wzięcia udziału w rekrutacji. Zgoda może zostać w każdym czasie cofnięta przez wysłanie oświadczenia na adres e-mail odo@masterlease.pl lub na adres siedziby Administratora (ul. Polanki 4, 80-308 Gdańsk). Jestem świadomy, iż cofnięcie zgody uniemożliwi udział w procesie rekrutacji”.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez spółkę Prime Car Management S.A., Futura Leasing S.A., Masterlease Sp. z o.o., MasterRent24 Sp. z o.o., z siedzibą w Gdańsku przy ul. Polanki 4 - jako Administratora moich danych osobowych - zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych złożonych przeze mnie w związku z ubieganiem się o zatrudnienie – na potrzeby realizacji przyszłych procesów rekrutacji pracowników w okresie jednego roku od złożenia dokumentów aplikacyjnych. Udzielenie zgody jest dobrowolne, jednak jest niezbędne w celu wzięcia udziału w rekrutacji. Zgoda może zostać w każdym czasie cofnięta przez wysłanie oświadczenia na adres e-mail odo@maserlease.pl lub na adres siedziby Administratora (ul. Polanki 4, 80-308 Gdańsk). Jestem świadomy, iż cofnięcie zgody uniemożliwi udział w przyszłych procesach rekrutacyjnych.

Klauzula informacyjna
Administratora Danych Osobowych (ADO)


Prime Car Management S.A. z siedzibą w Gdańsku (80-308) przy ul. Polanki 4 („Spółka”) informuje, że wobec pozyskania przez Spółkę Państwa danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej odpowiednio: „dane osobowe” oraz „RODO”), Spółka stała się i pozostaje administratorem tak pozyskanych danych osobowych. Spółka powołała inspektora ochrony danych osobowych, z którym możliwy jest kontakt pod poniższym adresem: Inspektor Ochrony Danych Osobowych, Prime Car Management S.A. ul. Polanki 4, 80-308 Gdańsk, adres e-mail: iodo@masterlease.pl.

Spółka może również pozyskiwać, uzupełniać, weryfikować lubi uaktualniać Państwa dane w oparciu o:
1. publicznie dostępne rejestry, biura informacji gospodarczej oraz kredytowej lub inne bazy, na wykorzystanie których przez Spółkę pozwalają przepisy obowiązującego prawa lub wyrażona przez Państwa zgoda,
2. informacje na Państwa temat, w tym dane osobowe, posiadane przez inne spółki Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego S.A.; podstawą wymiany danych w ramach tej Grupy może być Państwa zgoda, a w zakresie zarządzania ryzykiem, wymogi ustawowe lub uzasadnione interesy spółek objętych wymianą, w związku z obowiązującymi regulacjami prawa powszechnego.

Pozyskane dane osobowe przetwarzane są w sposób legalny, zaś podstawą prawną ich przetwarzania może lub mogą być:
1. zgoda – tj. dobrowolnie wyrażona przez Państwo zgoda na przetwarzanie danych, o której mowa w Art. 6 ust. 1 lit. a) RODO,
2. uzasadnione wymogi administratora – tj. konieczność realizacji prawnie uzasadnionych interesów Spółki, o której mowa w Art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.

Bazując na powyższych legalnych podstawach przetwarzania danych, Spółka przetwarza lub może przetwarzać pozyskane od Państwa dane w następujących celach:
1. w celach wskazanych w zgodzie – na podstawie tej zgody – w takim przypadku mogą Państwo cofnąć zgodę w dowolnym momencie, co nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem; odmowa wyrażenia zgody lub jej wycofanie spowoduje, że Spółka nie będzie mogła przetwarzać Państwa danych w celach wskazanych w zgodzie,
2. w celu dochodzenia roszczeń i obrony przed roszczeniami - na podstawie uzasadnionych wymogów Administratora,
3. w celu obsługi zapytań skierowanych przy użyciu formularza kontaktowego lub innych dostępnych kanałów komunikacji – na podstawie wymogów przedkontraktowych lub kontraktowych lub na podstawie uzasadnionych wymogów Administratora, w zależności od przedmiotu zapytania,
4. w celach zapewnienia efektywności, legalności i bezpieczeństwa prowadzonej przez administratora działalności gospodarczej oraz przetwarzania danych osobowych, w niektórych przypadkach związanego z budowaniem i analizą Państwa profilu – na podstawie uzasadnionych wymogów administratora.

Okres przetwarzania pozyskanych danych osobowych związany jest ze wskazanymi powyżej celami ich przetwarzania. Wobec powyższego dane osobowe będą przetwarzane przez okres wynikający z następujących terminów:
1. W przypadku wyrażenia zgody na udział w danym procesie rekrutacyjnym – do czasu zakończenia danego procesu rekrutacyjnego,
2. w przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych procesach rekrutacyjnych - przez okres 12 miesięcy,
3. w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie udzielonej zgody – do czasu cofnięcia zgody,
4. przez okres niezbędny do zabezpieczenia interesów prawnych Administratora w związku z roszczeniami mogącymi powstać ze stosunku prawnego łączącego Państwa z Administratorem.

Pozyskane od Państwa dane osobowe mogą być w ramach ich przetwarzania w celach wskazanych powyżej – ujawnione innym, niż Spółka podmiotom, tj.:
1. podmiotom z grupy kapitałowej PKO Bank Polski S.A., do której należy Spółka, których aktualny wykaz znajduje się na stronie www.pkobp.pl, w szczególności do PKO Leasing S.A. z siedzibą w Łodzi, przy al. Marszałka E. Śmigłego-Rydza 20 oraz PKO Bank Polski S.A. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Puławskiej 15, w celach:
a) administrowania zasobami personalnymi oraz prowadzenia analiz i wdrażania rozwiązań procesowych istotnych dla optymalizacji działalności biznesowej grupy kapitałowej, na warunkach ustalonych w umowach zawartych pomiędzy podmiotami z grupy kapitałowej,
b) realizacji prawnie uzasadnionych interesów w ramach Grupy Kapitałowej PKO Bank Polski S.A., wynikających z uprawnień podmiotów z tej grupy do wymiany informacji służących zapobieganiu oszustwom lub polegających na efektywnym zarządzaniu ryzykiem i prowadzeniu sprawozdawczości finansowej w ramach grupy kapitałowej, w związku z obowiązującymi przepisami powszechnymi,
c) wskazanych w wyrażonych przez Państwa zgodach na przetwarzanie danych.
W wyniku udostępnienia przedmiotowych danych przez Spółkę, podmiot z grupy kapitałowej otrzymujący te dane stanie się z chwilą ich otrzymania niezależnym administratorem i będzie przetwarzał te dane w celach wskazanych w niniejszym punkcie. W odniesieniu do PKO Leasing S.A. oraz PKO Banku Polskiego S.A., zasady przetwarzania danych oraz Państwa uprawnienia wynikające z tego faktu, zostały opisane na stronie internetowej PKO Leasing S.A. oraz PKO Banku Polskiego S.A w zakładkach dedykowanych ochronie danych (RODO).
2. podmiotom świadczącym na rzecz Spółki usługi istotne do prowadzenia przez Spółkę działalności gospodarczej, np. dostawcom usług IT lub operacyjnych, audytorom, doradcom (w tym doradcom prawnym), a ponadto podmiotom, które są uprawnione do uzyskania informacji na podstawie przepisów prawa
3. podmiotom z Grupy Kapitałowej Masterlease , których aktualny wykaz znajduje się na stronie www.masterlease.pl/grupa, w celu prowadzenia analiz i wdrażania rozwiązań procesowych istotnych dla optymalizacji działalności biznesowej oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów w ramach wymiany informacji służących zapobieganiu oszustwom, efektywnym zarządzaniu ryzykiem oraz prowadzeniu sprawozdawczości finansowej oraz obsługi umowy. Przetwarzanie pozyskanych od Państwa danych przez Spółkę opiera się na zasadzie dobrowolności, jednakże odmowa podania danych może uniemożliwić podjęcie działań, o które Państwo wnioskują np. wzięcie udziału w procesie rekrutacyjnym.

W przypadkach i na zasadach określonych w przepisach o ochronie danych osobowych mają Państwo prawo do uzyskania dostępu do swoich danych, ich sprostowania lub usunięcia, ograniczenia przetwarzania swoich danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych opartego na postawie prawnej w postaci uzasadnionych wymogów administratora, a także przenoszenia danych osobowych. W przypadku, jeżeli nie zgadzają się Państwo z treścią decyzji podjętej w sposób zautomatyzowany, mają Państwo prawo do ponownego rozpatrzenia przedmiotu analizy, z uwzględnieniem dodatkowych, przedstawionych przez Państwa informacji oraz z udziałem merytorycznie właściwego przedstawiciela Spółki. Prawa te mogą Państwo zrealizować przesyłając stosowne żądanie listownie pod adres: ul. Polanki 4, 80- 308 Gdańsk lub e- mailem pod adres: odo@masterlease.pl. Niezależnie od powyższego przysługuje Państwu także prawo do złożenia skargi do właściwego organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych), wskazanego w aktualnie obowiązującej ustawie regulującej zasady ochrony danych osobowych.

Informujemy, że może także zaistnieć konieczność przekazania Państwa danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG), wobec potencjalnej możliwości prowadzenia tam działalności przez niektórych z naszych dostawców lub audytorów będących odbiorcami danych. W każdym takim wypadku, przed przekazaniem danych zadbamy jednak, aby w ramach zapewnienia bezpieczeństwa danych nasi dostawcy lub audytorzy dawali gwarancje wysokiego stopnia ochrony danych osobowych poprzez zobowiązanie tych podmiotów do stosowania standardowych klauzul umownych przyjętych przez Komisję Europejską oraz potwierdzenie występowania skutecznych mechanizmów egzekwowania ochrony danych, wymaganej przez prawo Unii Europejskiej. Mają Państwo prawo żądać od nas przekazania kopii odpowiednich zabezpieczeń (środków ochrony), jakie stosujemy w związku z przekazywaniem Państwa danych poza EOG, kierując swoje zapytanie na w/w adres Inspektora Ochrony Danych.
 

Podobne oferty

  • Doradca Klienta ds. Aranżacji Wnętrz

    SKLEPY KOMFORT S.A.   Szczecin, Wiosenna    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Twoje zadania: Obsługa i doradztwo dla klientów; Realizacja planów sprzedażowych; Zarządzanie dokumentacją sprzedaży; Edukacja dotycząca produktów; Przyjmowanie i eksponowanie towarów;
  • Doradca Klienta ds. Aranżacji Wnętrz

    SKLEPY KOMFORT S.A.   Lipnik (pow. stargardzki, gm. Stargard), k. Stargardu    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Twoje zadania: Obsługa i doradztwo dla klientów; Realizacja planów sprzedażowych; Zarządzanie dokumentacją sprzedaży; Edukacja dotycząca produktów; Przyjmowanie i eksponowanie towarów;
  • Doradca Klienta ds. Aranżacji Wnętrz

    SKLEPY KOMFORT S.A.   Koszalin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Twoje zadania: Obsługa i doradztwo dla klientów; Realizacja planów sprzedażowych; Zarządzanie dokumentacją sprzedaży; Edukacja dotycząca produktów; Przyjmowanie i eksponowanie towarów;
  • Międzynarodowy konsultant klienta ze znajomością języka niemieckiego

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Na początku przejdziesz 6-tygodniowe szkolenie, na którym poznasz produkty oraz nauczysz się jak wykonywać swoją pracę; Będziesz odpowiadać na telefony klientów - wyłącznie połączenia przychodzące; Pomagać w rozwiązywaniu problemów technicznych i usterek związanych z produktami...
  • Opiekun Klienta

    SKLEPY KOMFORT S.A.   Szczecin, Wiosenna    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    21 godz.
    Zakres obowiązków: Profesjonalne doradztwo i kompleksowa obsługa klienta; Realizacja celów sprzedażowych; Dbałość o dokumentację sprzedażową i posprzedażową; Doskonalenie wiedzy produktowej; Przyjmowanie dostaw i rozmieszczenie towaru na sali sprzedaży;
  • Doradca Klienta

    Adreams M. Smerda Sp.k.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 9 000 zł brutto/mies.
    21 godz.
    Twoje zadania: dobór produktów do potrzeb klientów zapewnienie kompleksowej obsługi poprzez polecanie akcesoriów oraz usług dodatkowych; prowadzenie rozmów handlowych zgodnie z naszymi standardami przyjmowanie dostaw; ekspozycja towarów; dbanie o ład i porządek w elektromarkecie; Od Ciebie...
  • Agent Nieruchomości

    RE/MAX Polska   Kołobrzeg, Koszalin, Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  rekrutacja online
    21 godz.
    Co otrzymasz jako agent nieruchomości RE/MAX? wiedzę, która da Ci możliwość pracowania TYLKO na umowach ekskluzywnych, tzw. na wyłączność europejskie certyfikowane szkolenia podstawowe, dzięki którym będziesz profesjonalnym, skutecznym agentem nieruchomości przeprowadzającym...
  • Treasury & Payments Consultant

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Your main area of responsibility in this position will include: Provide expert advice and support to the treasury and payments operational team, fostering their development and enhancing their skill sets. Conduct training sessions on cash management practices, financial instruments, and compliance...
  • Pracownik Tymczasowy

    Adreams M. Smerda Sp.k.   Szczecin    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa zlecenie  tymczasowa/dodatkowa
    1 dni
    Twoje zadania: Do Twoich głównych zadań będzie należało wsparcie zespołu sklepu w doradzaniu Klientom i sprzedaży towaru, ale także: zabezpieczanie towaru przed uszkodzeniami i kradzieżą przyjmowanie dostaw i przygotowywanie produktów do ekspozycji metkowanie i etykietowanie produktów...
  • Przedstawiciel / Przedstawicielka ds. Sprzedaży ubezpieczeń majątkowych

    TUiR Allianz Polska S.A.   Szczecin    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa agencyjna / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje Zadania: Pozyskiwanie klientów: Aktywne zdobywanie nowych klientów i budowanie z nimi trwałych relacji, zapewniając najwyższą jakość obsługi. Indywidualne oferty ubezpieczeniowe: Tworzenie ofert idealnie dopasowanych do potrzeb klientów, gwarantujących im najlepszą ochronę....