Doradca Klienta
Miejsce pracy: Mielec, Stalowa Wola
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny za:
- profesjonalne, zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż produktów bankowości detalicznej przy jednoczesnej obsłudze operacyjnej Klientów,
- pozyskiwanie i budowanie długotrwałych relacji z Klientami,
- dbałość o standardy obsługi klienta oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku,
- zarządzanie przypisanym portfelem Klientów.
Oczekujemy od Ciebie:
- doświadczenia w pracy związanej ze sprzedażą lub obsługą klienta,
- minimum średniego wykształcenia,
- praktycznej znajomości pakietu Microsoft Office,
- dobrze rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych,
- umiejętności szybkiego uczenia się i chęci rozwoju w branży finansowej,
- umiejętności budowania relacji,
- pozytywnego nastawienia oraz otwartości na przyswajanie nowej wiedzy.
Jeśli Twój profil zawodowy różni się od naszych oczekiwań, a mimo wszystko jesteś ukierunkowany na rozwój w strukturach Getin Noble Banku złóż swoją aplikację, a my w odniesieniu do aktualnych procesów rekrutacyjnych, indywidualnie rozpatrzymy Twoją Kandydaturę.
Dołącz do nas, a tak jak wszyscy nasi pracownicy otrzymasz:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- wynagrodzenie podstawowe + system premiowy,
- benefity w postaci karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej oraz dostęp do różnorodnych akcji w ramach funduszu socjalnego,
- samodzielne stanowisko pracy, wspierane szkoleniami oraz indywidualnymi coachingami podnoszącymi efektywność,
- pracę w energicznym i ambitnym zespole, dla którego satysfakcja Klienta jest priorytetem,
- pracę w najbardziej innowacyjnym Banku w Polsce.
z dopiskiem: P/DKL/12/18/nazwa miasta w tytule wiadomości
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się
tylko z wybranymi Kandydatami.
tylko z wybranymi Kandydatami.
Getin Noble Bank to stabilne podstawy i nieograniczone możliwości. Naszą firmę tworzy ponad 5000 pracowników – doświadczonych ekspertów, specjalistów rynkowych i ambitnych młodych profesjonalistów. Z usług Getin Noble Banku korzysta ponad 2,3 mln Klientów, a produkty dostępne są w ponad 430 oddziałach własnych i franczyzowych oraz w szerokiej sieci pośredników. Nasz zespół działa w ramach Sieci Sprzedaży Getin Noble Banku – Banku o ugruntowanej pozycji na rynku, ale otwartego na zmiany i innowacje. To my tworzymy jego wizerunek w oczach Klienta.