poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- stabilne zatrudnienie oraz umowę o pracę,
- stałą pensję zawsze na czas oraz wynagrodzenie prowizyjne,
- trzynastą pensję i dodatek stażowy,
- dofinansowanie do wypoczynku,
- atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i karty Multisport,
- możliwość rozwoju zawodowego w obszarze usług ubezpieczeniowych i bankowych.
- masz wykształcenie minimum średnie,
- profesjonalna obsługa klienta nie jest Ci obca,
- potrafisz obsługiwać komputer, znasz pakiet MS Office na poziomie podstawowym,
- łatwo nawiązujesz kontakt z innymi i potrafisz budować długotrwałe relacje,
- jesteś osobą komunikatywną i zorganizowaną.
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku oraz znajomość lokalnego rynku usług ubezpieczeniowych i bankowych.
- profesjonalna obsługa klientów w zakresie sprzedaży produktów Banku Pocztowego S.A. oraz produktów ubezpieczeniowych,
- realizacja ustalonych planów sprzedażowych,
- aktywne pozyskiwanie klientów w placówce pocztowej oraz poza jej terenem,
- sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanej sprzedaży.
Zachęcamy do aplikowania także osoby z orzeczoną niepełnosprawnością, powyżej 50 lat lub po dłuższej przerwie w pracy.
Czekamy na Twoje CV!
Wypełnienie formularza zajmie Ci tylko kilka minut.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym