Citi Handlowy to jedna z największych instytucji finansowych w Polsce, łącząca doświadczenie i najlepsze tradycje polskiej bankowości z nowoczesnym sposobem prowadzenia finansów. Oferujemy szeroką gamę innowacyjnych produktów i usług bankowości korporacyjnej, inwestycyjnej i detalicznej. Stanowimy integralną część globalnej sieci Citi - wiodącej instytucji finansowej na świecie. W związku z dynamicznym rozwojem Banku Citi Handlowy aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Doradca Klienta
Miejsce pracy: Kraków
Nr Ref.: DKKR/0211/IB
Wymagania:
- doświadczenie w obsłudze klienta (mile widziane doświadczenie w budowaniu relacji z klientem),
- doświadczenie w sprzedaży (szczególnie usług finansowych),
- wykształcenie co najmniej średnie,
- min. podstawowa znajomość języka angielskiego,
- znajomość i umiejętność wykorzystania programów pakietu MS Office,
- umiejętność budowania relacji, efektywnej komunikacji,
- mile widziane prawo jazdy kat. B.
- zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i zgodności podejmowanych działań z obowiązującymi procedurami i standardami Banku,
- efektywne pozyskiwanie klientów z grupy docelowej w oddziale oraz poza nim, a także budowanie i pogłębianie relacji z klientami,
- aktywne rozpoznawanie oczekiwań finansowych klientów i oferowanie odpowiednich rozwiązań.
- umowę o pracę,
- możliwość zdobycia doświadczenia w ramach międzynarodowej instytucji finansowej,
- profesjonalny i kompleksowy program szkoleń przygotowujących do pracy,
- realne szanse na rozwój zawodowy i możliwości decydowania o jego kierunku,
- atrakcyjne wynagrodzenie częściowo zależne od osiąganych wyników,
- bogaty pakiet socjalny (m.in. opiekę medyczną, karta fitness, ubezpieczenie na życie).