Praca w BoConcept to bycie częścią jednej z najbardziej znanych marek wyposażenia wnętrz na świecie, która posiada ponad 250 salonów w 50 krajach. Około 2000 osób jest w niej na co dzień odpowiedzialnych za dostarczanie modułowych mebli i dodatków w nowoczesnym, wielkomiejskim stylu.
Poszukujemy osób otwartych, odpowiedzialnych, niezależnych i entuzjastycznie nastawionych do pracy, utożsamiających się zarówno z koncepcją, stylem i kulturą marki oraz zainteresowanych nowoczesnym designem. W naszej pracy skupiamy się na poszukiwaniu rozwiązań, spełniających oczekiwania naszych klientów, polegających na planowaniu, sprzedaży, marketingu, logistyce itd.
- znajomość branży wyposażenia wnętrz, w szczególności z segmentu mebli i akcesoriów ekskluzywnych;
- umiejętności sprzedażowe oraz przekraczasz oczekiwania Klientów na co dzień;
- wysoką kulturę osobistą, miłą aparycję, pozytywne nastawienie i łatwość w nawiązywaniu kontaktów;
- umiejętność pracy w dynamicznym zespole;
- dobrą znajomość języka angielskiego;
- jesteś skoncentrowany na osiąganiu personalnych celów,
- pracę w rozpoznawalnej i renomowanej firmie o międzynarodowym zasięgu;
- miłą atmosferę pracy;
- dodatkowe wynagrodzenie powiązane z wynikami;
- możliwość szkoleń i rozwoju; godziny pracy w systemie zmianowym.
Wszyscy pracownicy są szkoleni do wykorzystywania oprogramowania 3D, aby pomóc naszym Klientom dopasować nasze meble do wnętrz zarówno osób prywatnych, jak i firm. Mile widziane będzie wcześniejsze doświadczenie w branży projektowania lub architektury wnętrz.