Jak się u nas pracuje?
Praca w WSKZ to szansa na karierę w dynamicznie rozwijającej się Uczelni. Wiemy, że za sukcesem każdej organizacji stoi silna drużyna, dlatego dbamy o to, aby poznać potrzeby naszych pracowników i dbać o ich rozwój. Nasz zespół składa się m.in ze: specjalistów z obszarów IT, obsługi studenta, marketingu, księgowości i administracji. Rozwijamy się i stale poszukujemy pracowników na nowo powstające stanowiska.
W WSKZ każdy może być sobą! Szanujemy indywidualizm, wspieramy kreatywność, doceniamy zaangażowanie i pasje. W naszym biurze panuje atmosfera otwartości i różnorodności - nie mamy dress code’u i wszyscy traktujemy się koleżeńsko.
Doradca Klienta ze znajomością języka ukraińskiego
Lokalizacja: Wrocław, plac Powstańców Śląskich 1/201
Opis stanowiska:
- Zapewnienie wsparcia informacyjnego dotyczącego oferty edukacyjnej i szczegółów procesu studiowania, poprzez komunikację za pośrednictwem e-maila oraz rozmowy telefoniczne.
- Realizacja czynności w zakresie administracji i organizacji, w tym procesu naboru, toku studiów oraz ich finalizacji.
- Zarządzanie prawidłowym przepływem dokumentów studenckich.
- Aktywna współpraca między-działowa, w tym z marketingiem, IT oraz działem finansowym.
Wymagania:
- Wybitne zdolności interpersonalne z naciskiem na jakość obsługi - Twoim zadaniem będzie zapewnienie każdemu klientowi poczucia ekskluzywności.
- Płynność komunikacyjna w językach polskim i ukraińskim, zarówno ustnie jak i pisemnie.
- Umiejętność efektywnego zarządzania czasem i zadaniami - Twój dzień pracy wypełnią rozmaite aktywności, od kontaktów telefonicznych, po dynamiczną odpowiedź na korespondencję e-mailową.
- Niezawodność i dokładność w wykonywaniu zadań - Twoja praca ma być wzorem precyzji.
- Entuzjastyczne podejście i gotowość do wsparcia - priorytetem dla Ciebie jest najwyższej jakości obsługa klienta.
- Elastyczność - nowości i niespodziewane okoliczności traktujesz jako możliwość do nauki i rozwoju.
- Biegłość w obsłudze komputera i zaawansowana znajomość pakietu MS Office.
Oferujemy:
- Zatrudnienie na umowę o pracę.
- Regularne opinie zwrotne – zawsze będziesz wiedzieć, czy podążasz właściwą ścieżką.
- Możliwość awansu – wszyscy liderzy w Dziale Obsługi Klienta rozpoczynali od poziomu specjalisty.
- Elastyczny pakiet benefitów – cenimy Twoją autonomię w wyborze tego, co dla Ciebie najlepsze.
- Komfortowe miejsce pracy w sercu Wrocławia.
- Kompleksowe przygotowanie do pracy i wsparcie na każdym kroku Twojej drogi zawodowej.
- Regularne wydarzenia integrujące zespół.
- Wspaniały klimat pracy i swobodny strój codzienny.