Zespół naszej lokalizacji Gdańsk poszukuje aktualnie osób na stanowisko
- Współpraca w oparciu o umowę o pracę.
- Możliwość współpracy z wiodącymi partnerami w biznesie.
- Kompleksowe szkolenie produktowe i intensywne wdrożenie.
- Elastyczne planowanie grafiku dla zapewnienia równowagi między życiem zawodowym a prywatnym.
- Praca w biurze, hybrydowo lub zdalnie.
- Rozpoczęcie współpracy od 05.02.2024.
- Doradztwo i obsługa jako pierwsza linia pomocy dla handlowców.
- Wsparcie sprzedawcy w rozwiązywaniu niejasności z klientami zgodnie z obowiązującymi wymogami prawnymi.
- Wsparcie w przypadku nowych rejestracji handlowców na rynku.
- Zarządzanie komunikacją za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak telefon lub mail.
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne.
- Znajomość języka polskiego (C2) oraz niemieckiego (C1).
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta w contact center.
- Dyspozycyjność, elastyczność, niezawodność i umiejętność pracy w zespole.
Poznaj
TELUS Digital
Who are we? Competence Call Center member of TELUS Digital a multilingual provider of digitally-enabled customer experience and IT solutions. After merging with Competence Call Center, the company has more than 10,000+ team members across Europe and 50,000+ worldwide. Competence Call Center member of TELUS Digital empowers customer experience innovation through digital enablement, spirited teamwork, agile thinking, and a caring culture that puts customers first. The company's solutions cover customer experience, digital transformation, IT lifecycle, advisory and digital consulting, risk management, and back-office support. Fueling any stage of company growth, TELUS Digital partners with some of the world’s most disruptive brands across high growth industry verticals, including tech and games, communications and media, eCommerce and fintech, healthcare, and travel and hospitality. The company serves clients in over 50 languages. Our Gdańsk location was founded in 2014 and since that time, we are offering workplaces for many different positions. You can learn more below.