Zespół naszej lokalizacji Gdańsk poszukuje aktualnie osób na stanowisko
- Współpraca w oparciu o umowę o pracę.
- Możliwość współpracy z wiodącymi partnerami w biznesie.
- Kompleksowe szkolenie produktowe i intensywne wdrożenie.
- Elastyczne planowanie grafiku dla zapewnienia równowagi między życiem zawodowym a prywatnym.
- Praca w biurze, hybrydowo lub zdalnie.
- Rozpoczęcie współpracy od 05.02.2024.
- Doradztwo i obsługa jako pierwsza linia pomocy dla handlowców.
- Wsparcie sprzedawcy w rozwiązywaniu niejasności z klientami zgodnie z obowiązującymi wymogami prawnymi.
- Wsparcie w przypadku nowych rejestracji handlowców na rynku.
- Zarządzanie komunikacją za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak telefon lub mail.
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne.
- Znajomość języka polskiego (C2) oraz niemieckiego (C1).
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta w contact center.
- Dyspozycyjność, elastyczność, niezawodność i umiejętność pracy w zespole.
Poznaj
Competence Call Center member of TELUS International
About Us:
Excellent customer service is our passion - in 2020 Competence Call Center merged with and is now part of TELUS International. Since then, 70,000 team members have been providing the best customer service in more than 50 languages for international and well-known partners. We already employ about 500 people in our offices in Gdansk, Poland!
Who are we looking for?
Customer advisors, Digital Marketing Specialist, customer service people and many more!
Will knowing languages help me get hired?
Yes ! We are currently recruiting people who can speak one of the following languages: Czech, German, Hungarian, Romanian.
Check our offers by looking at the tabs: Call Center and Customer Service and Social Media.