- Profesjonalna i szybka obsługa klienta przez telefon, czat i email.
- Dokładne dokumentowanie interakcji z klientami oraz ich rozwiązań w systemie CRM.
- Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta.
- Bieżąca znajomość oferty produktów, usług oraz procedur w celu zapewnienia klientom rzetelnych informacji.
- Posługiwanie się wiedzą z zakresu motoryzacji i produktów cyfrowych do efektywnego rozwiązywania problemów.
- Minimum rok doświadczenia w pracy w call center lub w obsłudze klienta, najlepiej w branży motoryzacyjnej.
- Silne umiejętności komunikacyjne, język niderlandzki na poziomie co najmniej C1 i angielski B2.
- Umiejętność zachowania spokoju i taktu w kontaktach z klientami.
- Znaczące umiejętności organizacyjne i szczegółowości.
- Kreatywność w rozwiązywaniu problemów i otwartość na naukę nowych technologii.
- Doświadczenie z luksusowymi markami oraz systemami CRM.
- Pracę zdalną.
- Pakiet benefitów (system benefitów, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
- Wydarzenia integracyjne.
- Szkolenie przygotowujące do bezpośredniej obsługi klienta.
- Wsparcie lidera zespołu.
- Stabilne zatrudnienie na pełny etat na podstawie umowy o pracę.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.