- Profesjonalna obsługa klienta (telefon, chat, email).
- Dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM.
- Współpraca w celu poprawy jakości obsługi klienta.
- Aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach.
- Podejście pełne ciepła i entuzjazmu w kontakcie z klientami.
- Wykorzystanie wiedzy o produktach motoryzacyjnych i cyfrowych do rozwiązywania problemów.
- Minimum rok doświadczenia w call center lub obsłudze klienta, preferowane w branży motoryzacyjnej.
- Zaawansowana znajomość języka duńskiego (min. C1) i średniozaawansowana angielskiego (B2).
- Spokój i takt w kontakcie z klientami.
- Uwaga na detale i umiejętności organizacyjne.
- Zdolności do rozwiązywania problemów i kreatywne myślenie.
- Otwartość na naukę i adaptację nowych technologii i procesów.
- Mile widziane doświadczenie z luksusowymi markami i systemami CRM.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.