specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
Opis stanowiska Doradztwo oraz aktywa sprzedaż produktów z marki premium (drzwi, schody i podłogi dębowe). Budowanie i utrzymanie pozytywnych relacji z Klientem poprzez najlepszą obsługę klienta na każdym etapie sprzedaży (kontakt bezpośredni, mailowy oraz telefoniczny). Aktywne...
Twoje zadania: Doradztwo i obsługa jako pierwsza linia pomocy dla klientów i sklepów; Odpowiadanie na wszystkie pytania dotyczące procesu zamawiania; Zarządzanie komunikacją z klientami za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak telefon, mail lub czat; Twój profil: Bardzo dobre...
Co będzie należało do Twoich obowiązków? Sprzedaż specjalistycznych książek poprzez telefon. - Nie kontaktujemy się z osobami prywatnymi tylko z jednostkami publicznymi i biznesowymi. Utrzymywanie przyjaznych stosunków z klientami. Budowanie dobrego wizerunku firmy. Czekamy na Ciebie!...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Doradca klienta w sklepie z branży wyposażenia wnętrz
Doradca klienta w sklepie z branży wyposażenia wnętrz
Beetsma Sp. z o.o.
Gdańsk
praca stacjonarna
2535 dni temu
Beetsma jest firmą należącą do holenderskiego holdingu Van Koppen & Van Eijk. Jesteśmy Zespołem Specjalistów, który od ponad 10 lat świadczy usługi krajowego i międzynarodowego pośrednictwa pracy. Od początku działalności staramy się realizować wizję marki Przyjaznej i takiej, która jest Blisko swoich pracowników. Oprócz budowania relacji biznesowych, nieustannie powiększamy wokół siebie społeczność, do której zapraszamy także Ciebie. Wiemy, że to Ludzie są największą wartością tej firmy. Wierzymy w nich i ich kompetencje. Cenimy ich pracę i zaangażowanie. To dzięki nim nieustannie się Rozwijamy. Nasza Firma to przede wszystkim ludzie. Bez nich, cele, które zdobywamy każdego dnia, nie byłyby osiągalne.
Beetsma - Twoje miejsce pracy.
Agencja pracy Beetsma jest częścią międzynarodowego holdingu Van Koppen & Van Eijk z siedzibą w Holandii. Jej korzenie sięgają 2000 roku, a od ponad 8 lat jej działalność jest ściśle związana z rynkiem polskim. Dzięki temu agencja posiada bogate doświadczenie w pośrednictwie pracy zarówno krajowej, jak i zagranicznej.
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko doradcy klienta w sklepie z branży wyposażenia wnętrz w Gdańsku (Morena lub Wrzeszcz).
Doradca klienta w sklepie z branży wyposażenia wnętrz
Miejsce pracy: pomorskie/ Gdańsk
Nr ref.: 5169
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
-sprzedaż pokryć podłogowych, -doradztwo i kompleksową obsługę klienta, -dbanie o powierzoną grupę produktów.
Oczekujemy:
-zainteresowania branżą wyposażenia wnętrz (mile widziane), -umiejętności komunikacyjnych, -odpowiedzialności i dokładności, -dobrej organizacji pracy własnej.
Oferujemy:
-stabilną pracę w nowocześnie zarządzanej firmie, -możliwość rozwoju zawodowego, -możliwość rozwijania umiejętności w zakresie profesjonalnej obsługi klienta, -przyjazną atmosferę pracy.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
Opis stanowiska Doradztwo oraz aktywa sprzedaż produktów z marki premium (drzwi, schody i podłogi dębowe). Budowanie i utrzymanie pozytywnych relacji z Klientem poprzez najlepszą obsługę klienta na każdym etapie sprzedaży (kontakt bezpośredni, mailowy oraz telefoniczny). Aktywne...
Twoje zadania: Doradztwo i obsługa jako pierwsza linia pomocy dla klientów i sklepów; Odpowiadanie na wszystkie pytania dotyczące procesu zamawiania; Zarządzanie komunikacją z klientami za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak telefon, mail lub czat; Twój profil: Bardzo dobre...
Co będzie należało do Twoich obowiązków? Sprzedaż specjalistycznych książek poprzez telefon. - Nie kontaktujemy się z osobami prywatnymi tylko z jednostkami publicznymi i biznesowymi. Utrzymywanie przyjaznych stosunków z klientami. Budowanie dobrego wizerunku firmy. Czekamy na Ciebie!...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...