Jesteśmy grupą pasjonatów, których połączyła chęć pomocy innym. W trakcie naszej pracy w placówkach medycznych szybko zauważyliśmy, że dobrze dobrane ortezy są przez pacjentów chętniej wykorzystywane, a czas ich powrotu do zdrowia niejednokrotnie krótszy i bardziej komfortowy. Niestety bardzo często zdarzało się, że pacjenci nie byli nawet świadomi, że taka forma wsparcia leczenia jest możliwa, a już bardzo niewiele osób zdawało sobie sprawę, że w wielu przypadkach mogą liczyć na finansowanie ze środków publicznych.
W wyniku wspomnianych obserwacji podjęliśmy decyzję o stworzeniu przyjaznego miejsca, w którym pacjenci będą mogli łatwo i szybko zaopatrzyć się w sprzęt najwyższej jakości. Bez czekania i zbędnych formalności, ponieważ w przypadku służby zdrowia, wydłużanie procesu leczenia działa wyjątkowo niekorzystnie, a w szczególności dla osób cierpiących.
W ten sposób powstała GammaMedica – firma, której priorytetem jest zaproponowanie Klientom nowoczesnych rozwiązań i prezentowanie możliwości współczesnego sprzętu medycznego. Naszym celem jest pełna satysfakcja pacjenta z jakości nabytych produktów.
Działalność stacjonarną rozpoczęliśmy w 2018 roku. Doświadczenie, zdobyte w placówkach ochrony zdrowia, zaowocowało praktyczną wiedzą, którą wykorzystujemy w dobieraniu zaopatrzenia dla naszych klientów. We współpracy z klientami-seniorami kładziemy duży nacisk, aby już przy pierwszym kontakcie umieć zaspokoić potrzeby pacjenta, których być może sam nie był świadomy.
Od samego początku konsekwentnie budujemy silną pozycję na lokalnym rynku, stale wzbogacając ofertę o nowe produkty. Przykładamy dużą uwagę na obsługę klienta, którego potrzeby często są o wiele bardziej złożone, niż sam zakup produktu. Nasz personel zawsze stara się odpowiednio pomóc w trakcie całego procesu zakupu od samego doradztwa, przez konfigurację sprzętu, wsparcia w kwestii prawno-administracyjnych na transporcie kończąc. Ponadto przez cały czas służymy wsparciem serwisowe dla naszych Klientów.
Doradca klienta w sklepie medycznym
Siedziba firmy: Kraków
Zakres obowiązków:
- Obsługa klientów sklepu medycznego
- Profesjonalny dobór zaopatrzenia ortopedycznego
- Obsługa sprzedaży wysyłkowej
- Współpraca z pozostałymi działami
Wymagania:
- Wykształcenie kierunkowe medyczne uprawniające do pracy w sklepie (Fizjoterapia, Pielęgniarstwo, Medycyna, Ratownictwo Medyczne, Farmacja, Inżyniera Medyczna itp.) - lub w trakcje studiów
- Zaangażowanie i chęć do pracy
- Mile widziane doświadczenie w pracy w sklepie medycznym
Oferujemy:
- Umowę zlecenia (z możliwością przejścia na umowę o pracę po okresie próbnym) lub kontrakt B2B
- Pełne szkolenie stanowiskowe z obsługi klienta i asortymentu sklepu
- Wsparcie doświadczonego pracownika w okresie próbnym
- Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i rodzaju umowy