Wadwicz Sp. z o.o.
Jesteśmy agencją pracy tymczasowej z 25-letnim doświadczeniem
Od ponad 25 lat wspieramy naszych Klientów w nowoczesnym zarządzaniu pracownikami i efektywnym budowaniu długoterminowych planów zatrudnienia. Dzięki usługom pracy tymczasowej polepszamy procesy zarządzania płynnością zatrudnienia.
Dla naszego klienta, lidera na rynku telefonii komórkowej, poszukujemy osób na stanowisko:
Doradca Klienta (tylko połączenia przychodzące)
Miejsce pracy: Lublin (Czechów)
Szkolenie startuje 07 czerwca 2018r.
Dużą część życia spędzasz w pracy, spędź je w dobrym towarzystwie!
Jak się u nas pracuje?
- zapewniamy stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- dla nowo zatrudnionych przygotowaliśmy szkolenie wdrożeniowe,
- zapewniamy atrakcyjne wynagrodzenie - na początek stawka 15 zł brutto/1h,
- doradzamy klientom biznesowym,
- pracujemy w systemie zmianowym między 06:00 a 22:00,
- niedziele i święta mamy wolne,
- promujemy najlepszych – przyznajemy premię uzależnioną od jakości obsługi Klientów,
- dbamy o naszych pracowników oferując im dopłaty do prywatnej opieki medycznej i kart sportowych oraz konkursy, gadżety i inne atrakcje firmowe,
- zapewniamy pracę w biurze o wysokich standardach i nowoczesnej infrastrukturze,
- oferujemy pracę dla firmy będącej liderem w swojej branży,
Czym zajmuje się Doradca Klienta?
- Obsługuje Klientów przez telefon odpowiadając kompleksowo na ich pytania dotyczące oferty, promocji czy rozliczeń finansowych. Wprowadza do systemu dane, zamówienia i zlecenia. Odpowiada za dobry wizerunek i pozytywne relacje z Klientami.
Czekamy właśnie na Ciebie, jeśli:
- lubisz pracować w zespole – u nas wspólnie realizujemy nasze cele,
- interesujesz się nowymi technologiami i branżą telekomunikacyjną – to nasza pasja !,
- jesteś dyspozycyjna/y do podjęcia pracy na min ¾ etatu,
- posiadasz praktyczną znajomość obsługi komputera, w tym pakietu Office.
Dodatkowo:
- jesteś osobą komunikatywną i cierpliwą, lubisz pomagać,
- darzysz sympatią ludzi – nasi Klienci są dla nas najważniejsi!