Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: CEN/358/10/2017
Główne zadania:
• budowanie trwałych relacji ze strategicznymi klientami korporacyjnymi poprzez reprezentowanie Banku w relacjach z tymi klientami
• pozyskiwanie nowych klientów i rozszerzanie zakresu współpracy z dotychczasowymi klientami
• aktywne oferowanie produktów oraz usług, z uwzględnieniem, jakości obsługi i jakości portfela kredytowego
• merytoryczny nadzór nad prawidłowością przebiegu złożonych transakcji realizowanych przez kilka jednostek/komórek organizacyjnych Centrali Banku
• dokonywanie analiz opłacalności współpracy z klientami
• zawieranie umów dotyczących produktów, zgodnie z posiadanymi kompetencjami
• monitorowanie terminowości realizacji działań wynikających z zawartych umów oraz identyfikowanie zagrożeń z tym związanych i podejmowanie działań zaradczych
Oczekujemy:
• wykształcenia wyższego, preferowane ekonomiczne
• minimum 3-letniego doświadczenia w pracy w banku lub innej instytucji finansowej – w obsłudze klientów korporacyjnych
• umiejętności nawiązywania i budowania relacji z klientami oraz skutecznego pozyskiwania informacji o potrzebach biznesowych
• bardzo dobrej znajomości zagadnień związanych z oceną sytuacji ekonomiczno-finansowej przedsiębiorstw
• wiedzy na temat produktów bankowych dedykowanych klientom obszaru rynku korporacyjnego w odniesieniu do produktów kredytowych, skarbowych, transakcyjnych
• profesjonalizmu, dokładności i sumienności
• dobrej znajomości języka angielskiego
• prawo jazdy kat. B (gotowość do częstych podróży służbowych)
Oferujemy:
• umowę o pracę
• atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
• konkurencyjne wynagrodzenie
• profesjonalny system szkoleń
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.