Doradca Klienta Strategicznego w DKS
Nr ref.: IGT/DK/DKS/2
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- Koordynowanie całości obsługi klienta przez ING Bank Sląski;
- Prowadzenie kompleksowej sprzedaż produktów Grupy ING poprzez indywidualne dopasowanie dostępnych rozwiązań do potrzeb klienta;
- Pozyskiwanie nowych klientów Banku; inicjowanie spotkań i przygotowywanie prezentacji;
- Współuczestniczenie w przygotowaniu wniosków kredytowych, w zakresie dostarczenia informacji o specyfice działalności biznesowej klienta oraz jego oczekiwaniach;
- Dbałość o dokumentację bankową związaną z obsługą klienta;
- Uczestnictwo w budowaniu strategii banku względem obsługiwanych klientów oraz opracowywanie rocznych planów współpracy.
Oczekujemy:
- wykształcenie wyższe – preferowane finanse i bankowość lub inne kierunki ekonomiczne;
- doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klientów korporacyjnych;
- znajomość oferty produktów bankowych;
- znajomość przepisów prawnych i podatkowych w obszarze produktów bankowych;
- znajomość zagadnień z zakresu analizy ekonomiczno-finansowej;
- znajomość metod i technik wykorzystywanych w negocjacjach;
- biegła znajomość języka angielskiego (minimum poziom advanced);
- MS Office (szczególnie Word, Excel, PowerPoint), podstawowe systemy bankowe;
- odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu;
- zdolność szybkiego podejmowania decyzji;
- wysoka automotywacja i nastawienie na sukces.
Administratorem danych jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowice 40-086, Sokolska 34 . Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.