Imar Service Group (nr rej. agencji zatrudnienia: 114) - od 1997 roku specjalizujemy się w usługach pracy tymczasowej, rekrutacji stałej, outsourcingu oraz payrollu. W naszej codziennej pracy stawiamy na otwartą komunikację, profesjonalną obsługę Klientów i Kandydatów oraz doradzanie najlepszych rozwiązań dopasowanych do potrzeb naszych kontrahentów
Doradca Klienta - rozmowy wyłącznie przychodzące (m/k)
Miejsce pracy: Kraków
Zakres obowiązków:
- Odbieranie połączeń od klientów - pomoc w korzystaniu z usług operatora,
- Udzielanie klientom informacji dotyczących płatności,
- Pomoc w obsłudze urządzeń stacjonarnych – Internet, telewizja,
- Aktywacja bądź dezaktywacja usług i zleceń na kontach klientów,
- Proponowanie klientom nowych usług.
Od naszych kandydatów oczekujemy:
- Komunikatywność,
- Podstawowej znajomości obsługi komputera,
- Dyspozycyjność (5 dni w tygodniu między poniedziałkiem a niedzielą, po około 8 godzin dziennie).
- Nienagannej dykcji
- Zaangażowania w powierzone obowiązki
Oferujemy:
- Stawkę godzinową - 15,00 zł/brutto/godzina to stawka na początek, ta stawka w miarę nabywania doświadczenia, dzięki dobrym wynikom może wzrosnąć. W ramach specjalnego projektu pracownicy są za dobre wyniki są doceniani przez firmę. Dodatkowo, wynagrodzenie można powiększyć próbą podejmowania sprzedaży, dzięki czemu można osiągać wysokie premie sprzedażowe - oferujemy przejrzysty system premiowy.
- Umowa o pracę (od pierwszego dnia),
- Bardzo dobre, kompleksowe i płatne szkolenie (w ramach umowy o pracę) oraz program ’Opiekun’. Dbamy o kompleksowe wdrożenie każdej nowej osoby,
- Jasną ścieżkę kariery - uwzględniająca zmianę stanowiska oraz wzrost płacy,
- Pozytywną atmosferę i wsparcie trenera, kierownika i pracowników,
- Najwyższe normy i standardy obsługi klienta - dzięki czemu wszystkie działania przez nas podejmowane są ustrukturyzowane, a procesy opisane. Cały czas podnosimy jakość obsługi, co ma odzwierciedlenie w satysfakcji naszych klientów,
- Możliwość zdobycia doświadczenia pracując dla największego operatora telekomunikacyjnego w kraju, poznanie i współtworzenie jego kultury organizacyjnej,
- Możliwość korzystania z różnych świadczeń grupowych - pracowniczych po bardzo atrakcyjnych cenach: ubezpieczenie na życie, ubezpieczenie zdrowotne, karty Multisport itp.