Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Lubisz przekonywać innych?
Chcesz zdobyć nowe umiejętności związane z nawiązywaniem relacji z Klientami biznesowymi i indywidualnymi?
Wyślij swoja aplikację by zostać:
Doradcą Klienta – miękka windykacja
Twoja prace będzie polegała na:
- Telefonicznym przypomnieniu Abonentom o braku uiszczenia opłaty za zakupione usługi oraz ustalanie warunków spłaty zadłużenia
- Przyjmowaniu połączeń od dłużników w celu omówienia dalszych warunków
Wymagania:
- Komunikatywność
- Umiejętność szybkiego uczenia się oraz pracy w dynamicznie zmieniającym się środowisku
- Poprawna wymowa
- Dobra znajomość obsługi komputera
Oferujemy:
- Pracę od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-16:00 lub 12:00-20:00 (ustalany grafik)
- Możliwość pracy w sobotę w godz. 9:00-17:00
- Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie
- Wynagrodzenie w oparciu o stawkę godzinową 13 zł/h (brutto) + system premiowania
- Płatny cykl szkoleniowy przygotowujący do pracy
- Stałe miejsce pracy: Warszawa, ul. Muszkieterów 15a
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.